Muutama vikkeläjalkainen, jonkun mukaan pygmiluokkaa, hanakasti ampuva peluri jäi rannalle ruikuttamaan ameriikassa. Suomessa tällaisille olisi vielä käyttöä, huhujen mukaan keskustelua on käyty mutta kukapa ei kävisi. Se kun ei vielä maksa mitään.
Ainoa mikä skenaariossa kusee on se tosiseikka, että ulkkaripaikat ovat täynnä. Wilm, Staple, pakkiX (Schneider, Clarke tai Lupaschuk) ja Lankku.
Hmm... Heitetään nyt ihan vain joku suomalainen nimi, joka sopisi pakkikalustoomme... Olisiko Janne Niinimaa suuntaamassa Eurooppaan ja mahdollisesti kotoiseen SM-liigaan? Sopimusta hänellä ei ole mihinkään NHL-seuraan ja viime vuoden esitykset eivät ole olleet parasta Niinimaata...
Miten se nyt Jokkereille kelpaisi, eikö Itku-Anne olekaan maailman paskin puolustaja ja ties mitä.
Muuten kelpais, muttei toi hame oikein sovi Jokereiden peliasuun.
Pelaa ihan varmasti Kärpissä mikäli Suomeen tulee. Miten se nyt Jokkereille kelpaisi, eikö Itku-Anne olekaan maailman paskin puolustaja ja ties mitä.
Miksei sovi?
On se ennenkin sopinut ja nyt vuosi narreissa jonka jälkeen hame voitaisiin hilata sinne Tikin mummun villapaidan viereen.
Ei se meille kelpaakkaa. Mun puolesta saa mennä sössimään Ouluun aivan vapaasti. Minulla ei ole ainakaan mitään intressejä saada Jannea Jokereihin.
Kyllä tuo minulle riittää Jäälin-Jannen re-sainaamiseen tämän päivän Jokereihin. Itki tai ei, piipitti tai ei.
Kiitos nopeasta vastauksesta.Niin, 90-luvun puolenvälin esitysten perusteella Iiro Järvi tai Raimo Helminenkin mahtuisi varmaan narreihin.
Turha tuon aikaisia tilastoja on katsella.
Nyt taisi (jälleen) jäädä arvon nimimerkki TML:ltä pointti hämäräksi.
Heh! Hyvin kärjistetty.On se ennenkin sopinut ja nyt vuosi narreissa jonka jälkeen hame voitaisiin hilata sinne Tikin mummun villapaidan viereen.
Se on aivan sama minkälaisia tilastoja Janne Niinimaa omaa 90-luvun puolen välin tienoilta SM-liigasta. SM-liiga ei ole enää sama, eikä varsinkaan Niinimaa.
Minä en ainakaan halua enää nähdä Jannea Jokereiden pelitamineissa. Kaveri on tehnyt itsestään pellen (enkä nyt tarkoita pelkästään tapausta Summanen). Varmasti ihan ok puolustaja ensi kauden liigassa, mutta ei niin hyvä, että kannattaisi enää meille ottaa.
Kuka väittää?Ts. ymmärrän täysin ettei Niinimaata haluta joukkueisiin, mutta on silkkaa paskaa todeta, että hänen pelillinen panos ei riittäisi tai ettei hän olisi niin hyvä, että kannattaisi ottaa.
Kuka väittää?
Varmasti ihan ok puolustaja ensi kauden liigassa, mutta ei niin hyvä, että kannattaisi enää meille ottaa.
Ei se meille kelpaakkaa. Mun puolesta saa mennä sössimään Ouluun aivan vapaasti. Minulla ei ole ainakaan mitään intressejä saada Jannea Jokereihin.
Hän OLI hyvä Jokereissa pelatessaan nuorempana, mutta viimeksi jo Kärpissä en pitänyt häntä mitenkään ihmeellisenä. Aika rivimies taisi sielläkin silloin olla. Siellä Oulussahan hänellä on se joku hevibaarikin, pysykööt Oulussa koko mies!
Jotenkin veikkaisin mahdollisen palkkapyynnön olevan sen verran iso ettei muutenkaan kannattaisi miestä signata. Näiden lisäksi viime vuodet NHL:ssä ovat olleet suorastaan surkeita, syystä tai toisesta. Joten, nej tack!
Janne varmasti täyttää vahvistuksen kriteerit, mutta Janneen liittyy niin moni muu asia. Hyviä muistoja on jäänyt mestaruusvuosilta. Jonka jälkeen Janne ilmoitti ettei tule pelaamaan muissa suomalaisissa seuroissa kuin Jokereissa. Tästä jäi itselle ainakin paska maku suuhun.
Minun puolestani Janne Niinimaan saa pelata ihan missä vaan kunhan ei edusta Jokereita. En voi sietää koko henkilöä, jotenkin niin ämmämäinen tapaus. Ei varmasti ole ollut kovinkaan suosittu pelaaja edellisissä joukkueissaan, ja ohessa kuva joka kertoo jo kaiken oleellisen.