Ilmeisesti Djurgården ja Skellefteå ovat Immosen perässä.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article583900.ab
Jutun perusteella Kärpät ja JYP on myös "jahdissa" mukana.
Ilmeisesti Djurgården ja Skellefteå ovat Immosen perässä.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article583900.ab
Uuden IS-Veikkaajan ja Seppäsen mukaan Kärpät olisi mukana "jahdissa", mutta JYP ei.Jutun perusteella Kärpät ja JYP on myös "jahdissa" mukana.
Viiksitkö, tai viitsiikö joku muu, kertoa tarkemmin mitä aviisissa sanotaan?Uuden IS-Veikkaajan ja Seppäsen mukaan Kärpät olisi mukana "jahdissa", mutta JYP ei.
Uskokoo ken tahtoo. Itse uskon ainakin vielä JYPin olevan mukana ns. jahdissa.Uuden IS-Veikkaajan ja Seppäsen mukaan Kärpät olisi mukana "jahdissa", mutta JYP ei.
Uskokoo ken tahtoo. Itse uskon ainakin vielä JYPin olevan mukana ns. jahdissa.
Voisin sanoa, että toiveajattelua. Näillä mennään.
Eipä siinä paljoa ollut.Viiksitkö, tai viitsiikö joku muu, kertoa tarkemmin mitä aviisissa sanotaan?
-Emme ole edes neuvotelleet Immosen kanssa, JYPin toimitusjohtaja J.Seppänen kertoi IS Veikkaajalle.
Olen tästä kyllä samaa mieltä. Ei noihin voi suhtautua vakavasti. Joitakin kuitenkin saattaa kiinnostaa mitä lehdet kirjoittelevat näistä asioista, siksi postasin noita mediajuttuja.Kertokoon minun puolestani IS-veikkaaja mitä haluaa, itse lopetin jo yli vuosi sitten lehden lukemisen kun alkoi ärsyttää, kun tuntuu että ne jutut on vedetty päin alapäätä, muista lehdistä ynm. eikai seppänen halua kertoa kesken eräistä juttua (jos edes neuvottelevat J.Immosen kanssa) aika näyttää.. mikäs siinä jos esim, joku sponsori maksaisi pelaajan, siis tämä vika ainakin täyttä ajatusta!
Kertokoon minun puolestani IS-veikkaaja mitä haluaa, itse lopetin jo yli vuosi sitten lehden lukemisen kun alkoi ärsyttää, kun tuntuu että ne jutut on vedetty päin alapäätä, muista lehdistä ynm. eikai seppänen halua kertoa kesken eräistä juttua (jos edes neuvottelevat J.Immosen kanssa) aika näyttää.. mikäs siinä jos esim, joku sponsori maksaisi pelaajan, siis tämä vika ainakin täyttä ajatusta!
Tämä on edelleenkin aika mielenkiintoinen väite. Muistaakseni Laipen hankinnan yhteydessä Dufva totesi että "kaikkia rahoja ei edes käytetty mitä oli pakkiin käytettävissä" tjms. ja Dwaipen hankinnan yhteydessä Seppänen toteaa että rahat pelaajiin oli käytännössä loppu mutta yhteistyökumppaneiden avulla saatiin Dwaipe. Kumpi puhuu totta? Minun osaltani arvaus on helppo. Seppänen on nimittäin ennekin puhunut ihan diibadaabaa medialle. Ymmärrän myös miksi näin on. Tässä tapauksessa on todettava ettei Seppänen varmaan kovinkaan paljon valehdellut. Eihän Seppänen ole neuvotellut Jarkon kanssa vaan Jarkon agentin. Saivarteluahan tuo kuitenkin on.Ja jos asiaa ajatellaan ihan näin järjellä, niin kyllä Immosen paluun voi jo unohtaa. Pelaajabudjetti oli täynnä jo ennen Dwight Helmisen tuloa, jolloin rahat häneen hoidettiin erikoisjärjestelyillä (lue Seppäsen selkänahasta). Tuolloin Seppänen toivoi, että kannattajat arvoistaisivat tällaista panostusta ja tulisivat myös hallille kauden aikana.
Meinaatko, että L. Helmisen hankinnasta jääneet rahat ovat yhtäkuin D. Helmiseen menevät rahat tai enemmän?Tämä on edelleenkin aika mielenkiintoinen väite. Muistaakseni Laipen hankinnan yhteydessä Dufva totesi että "kaikkia rahoja ei edes käytetty mitä oli pakkiin käytettävissä" tjms. ja Dwaipen hankinnan yhteydessä Seppänen toteaa että rahat pelaajiin oli käytännössä loppu mutta yhteistyökumppaneiden avulla saatiin Dwaipe. Kumpi puhuu totta?
Varmasti saa rahat hommattua vaikka Teemu Selänteeseen, ei kai tässä siitä ole kysekkään. Kyse on lähinnä siitä, että kuinka paljon yhteen kauteen kannattaa satsata? En tiedä olenko ainoa JYP-kannattaja, joka miettii jo seuraavaa ja sitä seuraavaa kautta. Yhteen tiettyyn kauteen silmittömästi satsaaminen on silkkaa hulluutta. Pelaajabudjetti on kasvanut jo ainakin kolmanneksen tälle kaudelle, joka on jo sinänsä todella suuri korotus. Olen heittänyt aiemminkin tämän saman kysymyksen ilmaan, että jos tämä kausi menee alle odotusten ja miinusmerkkisesti, pelataanko ensi kaudella taas mestisporukalla?Tarvittaessa J.Seppänen saa kyllä rahat Immoseen hommattua jos vaan hinta pysyisi tietyissä rajoissa.
Varmasti saa rahat hommattua vaikka Teemu Selänteeseen, ei kai tässä siitä ole kysekkään. Kyse on lähinnä siitä, että kuinka paljon yhteen kauteen kannattaa satsata? En tiedä olenko ainoa JYP-kannattaja, joka miettii jo seuraavaa ja sitä seuraavaa kautta, mutta yhteen tiettyyn kauteen silmittömästi satsaaminen on silkkaa hulluutta. Pelaajabudjetti on kasvanut jo ainakin kolmanneksen tälle kaudelle, joka on jo sinänsä todella suuri korotus.
En meinaa. Pointtini oli vaan nämä puheet, varsinkin J. Seppäsen osalta. Seppänen voi sanoa mitä tahansa ja tehdä kuitenkin toista. Ei olisi ensimmäinen kerta. Ymmärrän myös ettei keskeneräisistä asioista välttämättä kannata puhua, mutta sitten olisi ehkä parempi "en kommentoi" -vastaus.Meinaatko, että L. Helmisen hankinnasta jääneet rahat ovat yhtäkuin D. Helmiseen menevät rahat tai enemmän?
Niin, tässä lähinnä mietin yhteistyökumppaneilta saatuja rahoja jolloin yhden pelaajan palkkaaminen ei rasittaisi joukkueen taloutta tippaakaan. Toki itsekin haluan nähdä JYPin pelaavan pääsarjatasolla vielä muinakin kausina, kyse ei ollut minun mielestäni missään vaiheessa siitä että menestys tai konkurssi. Kyse oli lähinnä sponsorirahoista, tai sitä ainakin yritin sanoa. Eri asia sitten miten nyt esimerkiksi Immosen mahdollinen tulo vaikuttaisi joukkueeseen.Varmasti saa rahat hommattua vaikka Teemu Selänteeseen, ei kai tässä siitä ole kysekkään. Kyse on lähinnä siitä, että kuinka paljon yhteen kauteen kannattaa satsata? En tiedä olenko ainoa JYP-kannattaja, joka miettii jo seuraavaa ja sitä seuraavaa kautta.
Niin, tässä lähinnä mietin yhteistyökumppaneilta saatuja rahoja jolloin yhden pelaajan palkkaaminen ei rasittaisi joukkueen taloutta tippaakaan. Toki itsekin haluan nähdä JYPin pelaavan pääsarjatasolla vielä muinakin kausina, kyse ei ollut minun mielestäni missään vaiheessa siitä että menestys tai konkurssi. Kyse oli lähinnä sponsorirahoista, tai sitä ainakin yritin sanoa. Eri asia sitten miten nyt esimerkiksi Immosen mahdollinen tulo vaikuttaisi joukkueeseen.
Kommentoidaan nyt vielä tähän pikaisesti. Sen takia tästä aiheesta olen alkanut keskustelemaan koska erään yhteistyökumppanin taho on möläyttänyt, että JYP olisi saanut rahoituksen kasaan Immosta varten mutta sen jälkeen hinta oli noussut paljon. Tuo summa oli yli mainitsemasi. Puhtaasti siis yhteistyökumppaneiden avulla kerätty summa. Missään vaiheessa en tietääkseni ole sanonut että tuo olisi absoluuttinen totuus vaan että tuollaisen olen aika luotettavalta taholta kuullut jokin aika sitten. Toki asiat ovat voineet sen jälkeen muuttua radikaalistikin.Toisekseen, nähty pelaajabudjetin voimakas korotus tältä talousalueelta vaatii jo pieniä taikatemppuja aktiivisen ja osaavan markkinoinnin lisäksi. Vaikka taloudellisesti yrityksillä meneekin hyvin, se ei tarkoita, että 200 000 irtoeuroa Immoseen löytyisi vielä edellisten korotuksien lisäksi. Se on iso raha ja yrityksille on kuitenkin tärkeintä oma liiketoiminta, ei JYP. Koko palkan kasaaminen ylimääräisenä yritysrahoituksena syyskuun vaihteessa on temppu, johon Suomessa tuskin yksikään seura pystyy.
Yksinkertaistettuna: Yksi sponsorieuro lisää nyt, on aina pois sponsorieurosta joskus tulevaisuudessa. Riski on siis aina olemassa.
Tuo riski on jo hyvin pieni jos tuohon rosteriin saataisiin vielä Jarkko Immonen. Siellä olisi sellainen hyökkäysarsenaali että sukat pyörii jalassa jo pelkästä ajatuksesta. Puolustus ei ole minusta niin heikko, kuin yleisesti oletetaan ja sellaisella hyökkäyspään materiaalilla, ei kiekko enää kovin paljoa JYPin päässä pyörisi, luulen. Parille hyökkääjälle pitäisi etsiä siinä tapauksessa kyllä joku muu seura, tai ainakin yhdelle.Toki tässäkin skenaariossa on se menestymättömyyden riski. Menestys tuo yleensä lisää rahaa...
Tuo riski on jo hyvin pieni jos tuohon rosteriin saataisiin vielä Jarkko Immonen. Siellä olisi sellainen hyökkäysarsenaali että sukat pyörii jalassa jo pelkästä ajatuksesta. Puolustus ei ole minusta niin heikko, kuin yleisesti oletetaan ja sellaisella hyökkäyspään materiaalilla, ei kiekko enää kovin paljoa JYPin päässä pyörisi, luulen. Parille hyökkääjälle pitäisi etsiä siinä tapauksessa kyllä joku muu seura, tai ainakin yhdelle.
En tiedä olenko ainoa JYP-kannattaja, joka miettii jo seuraavaa ja sitä seuraavaa kautta. Yhteen tiettyyn kauteen silmittömästi satsaaminen on silkkaa hulluutta.
En tiedä olenko ainoa JYP-kannattaja, joka miettii jo seuraavaa ja sitä seuraavaa kautta.
Toki tässäkin skenaariossa on se menestymättömyyden riski. Menestys tuo yleensä lisää rahaa, joten vaikka nuo rahat yhteistyökumppaneilta kerättäisiin niin se ei välttämättä ole vuoden päästä pois mutta samanlaisiin satsauksiin (ylimääräisiä euroja yhtä pelaajaa varten jälkikäteen) tuskin oli saumoja ihan vähään aikaan ja ilman menestystä ei mitään rahaa. Tosin, bisneksessä on aina olemassa jonkinlainen riski.