Niin, mutta minä mietin, että minkälainen joukkue ensi kaudella on. Eikö kannattaisi hieman säästää paukkuja tulevillekin kausille? Yhteen kauteen järjettömästi panostaminen on aika lyhytnäköistä. JYP on tunnettu vuosia pitkäjänteisenä ja kurinalaisena organisaationa, ja nyt laitetaan haisemaan oikein kunnolla. Joku tässä yhtälössä mättää. Eihän siinä mitään, jos menestystä tulee ja halli on täynnä ilta toisensa jälkeen. Mutta, entäpä jos kaudesta tulee täydellinen katastrofi?
Kaikesta huolimatta, minulla ei ole mitään Immosen tuloa vastaan, kunhan sitä ei tehdä talouden ja organisaation olemassaolon kustannuksella.
Tuohan se ainoa "pelko" on itselläkin, 90-luku liian hyvin mielissä ja muistissa.
Mutta toisaalta koko ajan tämän Immos-ceissin takana on ollut hyvä suunnitelma ja raamit, sen onnistuminen on nyt kiinni yrityksien osuudesta ja saadaanko 250 k kasaan.
Kovan "huhun" mukaan Kärppien tarjous on 350 k, johon on syytä uskoa nyt ja sen uskaltaa sanoa kun vihdoin tuli ulos tämä että Immosta haetaan, kun yritys alkoi heti Jaken kauden päättymisen jälkeen.
Itse uskon syvästi siihen että Seppänen ja co. tietää mitä tekee, riski ensi kauteen sisältyy, olisi tyhmyyttä väittää toisin.
Menestys on kuin veteen piirretty viiva tuli Immonen tai ei.
Sekin miten hyvin katsomot täyttyy, sekin vasta tullaan näkemään mutta hävettää oikein jos ei fanit ole joukkueen takana jopa gh:t tarvitaan nyt jotta talous tulee kestämään.
Yhtä isoa osaa tulevaisuuden suhteen näyttelee se että toteutuuko se hallin remontti vai ei.
No ensiviikon alussa tälle saadaan piste toivottovasti lopullisesti, tuli Jake tai ei, kovin suurta syytä olla pettynyt JYPin 07-08 joukkueeseen ei ole, itse en ole ollenkaan, vaikka en taida sitä "enforceria" saadakkaan jengiin.
Loppulausuma on, toteutuneella suunnitelmalla, tervetuloa Immonen, mikäli suunnitelma ei toteudu on se liian iso riski tulevaisuudelle.
Kantaa otan vain JP:n osalta mitä tulee muihin pelaajiin ja "luvattuihin" rooleihin, JP saa roolia ihan tarpeeksi vaikka olisi 3 ketjun sentteri mutta miten varmaa sekään paikka on, kun niitä loukkaantumisia ei enää voi tulla lisää meidän senttereille.