esse25 kirjoitti:Antti tuli, se on fakta. Tieto suoraan hallilta...
Saman vahvistaa myös JYPin kotisivut. Sopimus on kaksivuotinen. Tervetuloa! Menneen kauden syrjähyppy annetaan anteeksi, kun paluu tapahtui näin nopeasti.
esse25 kirjoitti:Antti tuli, se on fakta. Tieto suoraan hallilta...
Ponto kirjoitti:Mutta jos/kun AV löytää tiensä hurrikaanipaitaan niin onhan se YV paljon vaarallisempi kuin ennen tätä.
Pientä rajaa tuon radio/TV-toimittajan hehkuttamisessa. Tuo oli aivan normitiedotustilaisuus, joita JYP on osannut pitää jo valovuosia. Vai missä tuossa nyt Tynin kädenjälki näkyy?Tepi#45 kirjoitti:Kari Tynin kädenjälki tiedottamisessa näkyy jo nyt erittäin positiivisesti vaikka taitaa vasta aloittaa virallisesti toukokuun alusssa.
Hienoa!
Siniviiva kirjoitti:Pientä rajaa tuon radio/TV-toimittajan hehkuttamisessa. Tuo oli aivan normitiedotustilaisuus, joita JYP on osannut pitää jo valovuosia. Vai missä tuossa nyt Tynin kädenjälki näkyy?
Pakkipari kirjoitti:Olisihan se aika messevää jos Antti olisi se "nimettömin" pelaaja näistä uusista pelaajista.
Snickers kirjoitti:
Mielenkiintoista että jos Pihlman ei tule niin korvaaja on jo etsitty.
Siniviiva kirjoitti:Pientä rajaa tuon radio/TV-toimittajan hehkuttamisessa.Tepi#45 kirjoitti:Kari Tynin kädenjälki tiedottamisessa näkyy jo nyt erittäin positiivisesti vaikka taitaa vasta aloittaa virallisesti toukokuun alusssa.
TolBero kirjoitti:Mielenkiintoista on myös se, että jos korvaaja on jo hankittu, luulisi sen olevan samaa laatua kuin pile josta pääsemmekin siihen että miksi juuri Pile, onko Seppäsen unelmissa vanha veijariketju Virtanen - Immonen - Pihlman? Noh, sitä ei tiedä.. tulipahan vain mieleeni tälläinenkin näkökulma!
Pee kirjoitti:Juuri näin! Muutenkin suoraan sanottuna vituttaa, että miestä, joka on käsitykseni mukaan alkanut seurata JYPin otteita vasta joskus ~parikymppisenä, sanotaan yleisesti Mr. JYPiksi. Käsittämätöntä suorastaan, mutta se siitä ja nyt takaisin ketjun aiheen pariin.
Jöysmä kirjoitti:Ohhoh. Väittäisin Antin olevan selvästi parempi maalintekijä kuin Männikön. Taitotaso kiekon kanssa on Antilla selvästi parempi. Männiköllä on ihan ok laukaus, jota yritettiin kovasti hyödyntää ylivoimilla tällä kaudella. Tuo Männikön vaisu valelaukaus-syöttö nähtiin turhan monta kertaa viivalla yv:llä.
FourForty kirjoitti:mutta laukaus ei ole erikoinen
Flou kirjoitti:Todella käsittämätöntä, että Tyni ei tajunnut kannattaa seuraa jota ei ollut olemassa!Pee kirjoitti:Juuri näin! Muutenkin suoraan sanottuna vituttaa, että miestä, joka on käsitykseni mukaan alkanut seurata JYPin otteita vasta joskus ~parikymppisenä, sanotaan yleisesti Mr. JYPiksi. Käsittämätöntä suorastaan, mutta se siitä ja nyt takaisin ketjun aiheen pariin.
FourForty kirjoitti:Virtasella on ilmiömäisen nopeat kädet ja hän syöttää mainioita paikkoja ketjukavereille, mutta laukaus ei ole erikoinen eikä läpiajoista tule maaleja yhtä varmasti kuin esim. Männiköllä.
Tepi#45 kirjoitti:Sitten JP:n näkemys siitä että koskaan ei ole tässä seurassa hoidettu jatkosopparin julkistusta samalla tavalla kuin se tehtiin JP:n kohdalla vaikkapa.
Hyvissä ajoin kerrottaan tilaisuudesta, omilla kotisivuilla, esitetään jopa kutsu että tervetuloa jne.
Ilmeisesti olit paikanpäällä nyt tuossa tiedotustilaisuudessa jotta voit verrata niitä esim. viimeisiin 4 vuoden sisällä pidettyihin.
Ehkä nuo jutut on liian pieniä yksityiskohtia osalle mutta minä näen niissä eteenpäin menoa ja se on pelkästään hyvä asia ja ansaitsee huomionsa.
Pee kirjoitti:Vai niin. Tiedoksi kuitenkin sinulle, että JYP on perustettu jo vuonna 1977. Tyni kiinnostui käsitykseni mukaan seurasta vasta vuonna -85, jolloin alahärmäläissyntyinen mies muutti Vaasasta Jyväskylään ja aloitti työt Radio Jyväskylässä (päätoimittajana ja JYPin pelien selostajana).
Miehen tarkkaa ikää en tiedä, mutta ulkonäon perusteella Tyni on varmasti ollut tuolloin reilut 20 vuotta sitten vähintään parikymppinen, todennäköisesti jo lähempänä kolmeakymmentä. Mistään Mr. JYPistä ei siis todellakaan ole kyse, vaikka jostain käsittättömästä syystä monet Karia sellaiseksi tituleeraavatkin.
Kenties sama lähde joka tiesi kertoa Tenkasen pois lähdöstä?Pakkipari kirjoitti:Koska minulle jäi sellainen fiilis erään JYP-organisaatiossa työskentelevän henkilön kanssa keskustelusta että JYP tulee julkistamaan loput uudet pelaajansa yksitellen hiljalleen ja nimenomaan parhaan pelaajan (millä mittarilla?) viimeiseksi. Kyllä se hyökkäävä pakkikin sieltä on kuulemani mukaan tulossa.
Itse asiassa ei. For the record, Tenkasen lähtö oli hyvin lähellä. Nyt jäi ja minun mielestäni liian korkealla hinnalla aikaisempaan hyötyyn nähden. Uskon vakaasti, että JYP tulee ilmoittamaan vielä ehkä kolmen mutta vähintään kahden pelaajan nimet.Theone kirjoitti:Kenties sama lähde joka tiesi kertoa Tenkasen pois lähdöstä?
Pee kirjoitti:Vai niin. Tiedoksi kuitenkin sinulle, että JYP on perustettu jo vuonna 1977. Tyni kiinnostui käsitykseni mukaan seurasta vasta vuonna -85, jolloin alahärmäläissyntyinen mies muutti Vaasasta Jyväskylään ja aloitti työt Radio Jyväskylässä (päätoimittajana ja JYPin pelien selostajana).
Flou kirjoitti:Kari Tyni on päälle 50-vuotias
Flou kirjoitti:Tämä Mr. JYP on kuitenkin työskennellyt seuran parissa lähes 20 vuotta ja omistaa osan joukkueesta, sinun meriitteihisi verrattessa kyllä aika vähäiset.
JypFabu kirjoitti:No voe mahoton! Minä pelasin jypissä jo 60-luvulla. Mites tämä on mahollista? olenko minä sitten Mr.Jyp kun oon pelannu seurassa jo ennenkun se perustettiinkaan?
Tepi#45 kirjoitti:Huh, onneksi sinä et ole se joka rajaa minun mielipiteeni :)
Kun ei aina jaksais valittaakkaan kaikesta...
Jaa missä näkyy, no kun kuuntelee vaikkapa pelaajien mietteitä(muutaman vain tosin)
Sitten JP:n näkemys siitä että koskaan ei ole tässä seurassa hoidettu jatkosopparin julkistusta samalla tavalla kuin se tehtiin JP:n kohdalla vaikkapa.
Hyvissä ajoin kerrottaan tilaisuudesta, omilla kotisivuilla, esitetään jopa kutsu että tervetuloa jne.
Ilmeisesti olit paikanpäällä nyt tuossa tiedotustilaisuudessa jotta voit verrata niitä esim. viimeisiin 4 vuoden sisällä pidettyihin.
Ehkä nuo jutut on liian pieniä yksityiskohtia osalle mutta minä näen niissä eteenpäin menoa ja se on pelkästään hyvä asia ja ansaitsee huomionsa.
Tuo on sinun näkemyksesi. En ole Kärppiin täällä JYPin toimintoja verrannut eikä se olisi mitenkään hedelmällistäkään. Ykköskenttäkysymykseen voi vain todeta, että no mihinkä se sitten riitti? Niinpä...laalki kirjoitti:No sweat, Siniviivan "Jyp-sympatia" on aina ollut sitä että käydään täällä valittamassa miten hommat hoidetaan niin päin persettä verrattuna Kärppiin.
Esimerkkinä vaikka se ettei Uhlbäck-Immonen-Virtanen-Korhonen-Virolainen riittänyt ykköskentäksi liigaan...