Ensi kauden hankinnat

  • 436 700
  • 1 795

Jypjyrää:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #44,#82
Hukkaviiva kirjoitti:
Anttihan se paluumuuttaja on, ainakin kiekko-keskarin mukaan.

Olipa yllätys :)...Eli Virtanen ja Pihlman hyökkäykseen...Ykköspakin on tultava ulkomailta, koska kotimaisia hyviä ei ole tarjolla. Kanukkipakki kenties...
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Helvetin hieno juttu.
 

Nshr

Jäsen
Groove Armada kirjoitti:
Helvetin hieno juttu.
Ei voi muuta sanoa. Nyt kun vielä Pihlman saadaan hyökkäykseen, on top-6 kokonaisuudessaan kasassa, ellei ykkössentteriä vielä jostain kaiveta. Itse rakentaisin ensimmäiset ketjut näin:

Virtanen-Hytönen-Pihlman
Hannus-Vänttinen-Filppula

Nopeasti katsottuna hyökkäys näyttää melko hyvältä, jos Pihlman hurrikaanipaidan ylle pukee. Puolustus onkin sitten asia erikseen..
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Jos se nyt on Pikku-Antti, niinkuin Tuomas Heikkilä antaa ymmärtää, niin ei voi muuta sanoa kuin että mahtavaa! Antin kiemuroista ja syötöistä on niin paljon positiivisia muistoja, että se viimeinen vähän vaisu kausi on helppo antaa lähtökohtaisesti anteeksi. Ja itse uskon että Antti palaa täynnä virtaa ja näyttämisen halua, eikä ole todellakaan tulossa JYPiin surffailemaan. Jos tuohon nyt Pihlmankin vielä saadaan, niin vertailkaapa herranjumala sentään viime kauden alun ja tulevan kauden hyökkäysosaston nimiä. Onhan niissä jo valovuoden ero! Koponen on korvattu Hannuksella, Filppula pelasi elämänsä kauden ja näytti että Hannuksen kanssa peli toimii, Hytönen on erittäin pätevä sentteri ykkös/kakkoskenttään, ja sitten on vielä Vänttinen ja Louhivaarakin. Mutta katsellaan nyt että tuleeko se Pihlman...

Puolustuksesta en sano vielä mitään, koska ymmärrykseni mukaan se ykköspakki on edelleen haussa. Sen jälkeen arvostellaan puolustus.

Mutta Antille siis ehdottomasti tervetuloa lämpimästi ja toivottavasti ne kiemurat ja kärkikynät on edelleen tallella!
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joni Lius istuskeli tässä eräänä päivänä Tomi Sykön kanssa Sohwilla. Neuvottelivatkohan ykkössentterin paikasta JYPiin?

Vakavasti puhuen, Virtanen korvaa aika hyvin Männikön, vaikka ei olekaan maalintekijänä (esim. läpiajot) yhtä hyvä. Toivottavasti ympärille saadaan maalintekoon pystyviä pelaajia eli toisin sanoen Pihlman, koska nykykokoonpanossa ei kunnon maalintekijöitä ole kuin Hannus, ja hänen pelinsä kulkee hyvin Filppulan kanssa. Mutta jos Virtanen-Pihlman olisi toinen tutkapari hyökkäyksessä, niin asiat olisivat kyllä sen osaston osalta mainiosti.
 

Torspo82

Jäsen
FourForty kirjoitti:
Toivottavasti ympärille saadaan maalintekoon pystyviä pelaajia eli toisin sanoen Pihlman, koska nykykokoonpanossa ei kunnon maalintekijöitä ole kuin Hannus, ja hänen pelinsä kulkee hyvin Filppulan kanssa. Mutta jos Virtanen-Pihlman olisi toinen tutkapari hyökkäyksessä, niin asiat olisivat kyllä sen osaston osalta mainiosti.
Pihlman=maalintekijä? Okei, tulihan viimeisellä Suomen kaudella 19 maalia, mutta kyllä mun mielestä hyvä maalintekijä onnistuu sarjassa kuin sarjassa. Ja AHL:ssa Pilen maaliennätys on huikeat 12 maalia 63 ottelussa. Roolista rapakon takana en osaa tarkemmin sanoa, mutta mielestäni se on tässä samantekevää. Sillä tuskin Pihlmaninllakaan niin huonoja koutseja on ollut, ettei neljässä kaudessa olisi maalintekijän lahjat tulleet esille.
 

Jöysmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja D-Team
Keskisuomalainen kertoisi Antin tosiaan palaavan. Mitään virallista ei taida tosin vielä olla julkistettu.

FourForty kirjoitti:
Vakavasti puhuen, Virtanen korvaa aika hyvin Männikön, vaikka ei olekaan maalintekijänä (esim. läpiajot) yhtä hyvä.

Ohhoh. Väittäisin Antin olevan selvästi parempi maalintekijä kuin Männikön. Taitotaso kiekon kanssa on Antilla selvästi parempi. Männiköllä on ihan ok laukaus, jota yritettiin kovasti hyödyntää ylivoimilla tällä kaudella. Tuo Männikön vaisu valelaukaus-syöttö nähtiin turhan monta kertaa viivalla yv:llä.

Saa nähdä tekeekö Duffeli röökianasta kurinalaisen pelaajan, vai jatkuuko surffailu?
 

Jypjyrää:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #44,#82
Torspo82 kirjoitti:
Pihlman=maalintekijä? Okei, tulihan viimeisellä Suomen kaudella 19 maalia, mutta kyllä mun mielestä hyvä maalintekijä onnistuu sarjassa kuin sarjassa. Ja AHL:ssa Pilen maaliennätys on huikeat 12 maalia 63 ottelussa. Roolista rapakon takana en osaa tarkemmin sanoa, mutta mielestäni se on tässä samantekevää. Sillä tuskin Pihlmaninllakaan niin huonoja koutseja on ollut, ettei neljässä kaudessa olisi maalintekijän lahjat tulleet esille.

Samaa mieltä. Pihlman on pelannut jarruketjussa AHL:ssä. Hyvä kysymys onkin miksi tämä monien ihailema "maalitykki" ei käsiensä ansiosta pääse hyökkäävään rooliin AHL:ssä? Eikö ne kädet olekaan kaksiset? Kuinka käy kun Immonen vaihtuu
paria astetta heikompaan pelintekijään Hytöseen. Aika näyttää...Mut kyllä itse pidän Virtasta kovempana vahvistuksena kuin Pihlmania. Oisin itse kaivannut vaan sitä kokenutta ja hyvää sentteriä ykköseen. Sonnenbergin tapaista pelaajaa Filppulan ja Hannuksen keskelle. No haaveeksi jää...
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Torspo82 kirjoitti:
Pihlman=maalintekijä? Okei, tulihan viimeisellä Suomen kaudella 19 maalia, mutta kyllä mun mielestä hyvä maalintekijä onnistuu sarjassa kuin sarjassa. Ja AHL:ssa Pilen maaliennätys on huikeat 12 maalia 63 ottelussa. Roolista rapakon takana en osaa tarkemmin sanoa, mutta mielestäni se on tässä samantekevää.

No yksi johon voi verrata, niin on Ilkka Pikkarainen, pelasi samassa joukkueessa, ja vissiin aikalailla samassa roolissa, kuin Pihlman, tosin huonommilla tehoilla. Pikkarainen teki kuitenkin tällä kaudella liigassa 17+20=37 pistettä. Kyllä mulle ainakin riittää tuommonen maalimäärä siihen että sanon jotain pelaajaa maalintekijäksi, ja vielä jos on tommonen määrä syöttöjä siihen lisäksi, niin mun mielestä on kysymyksessä todellinen vahvistus, varsinkin kun Pihlman ja Pikkarainen on kumpikin pelityyliltään semmosia, että tekevät siellä kaukalossa paljon muutakin kuin pelkästään pisteitä.

EDIT: Minkä takia porukka on väkisin työntämässä Filppulan ja Hannuksen väliin jotain muuta sentteriä kun Vänttistä. Vänttinen kuitenkin pelasi parhaat pelinsä Ilun rinnalla, ja siihen kun laitetaan vielä kolmanneksi Hannus joka on huomattavasti parempi laittamaan sisään niistä Vänän ja Ilun pelaamista paikoista kuin Männikkö oli, niin siinä on mun mielestä semmonen ketju joka kannattaa pitää kasassa.
 

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Jypjyrää:) kirjoitti:
Oisin itse kaivannut vaan sitä kokenutta ja hyvää sentteriä ykköseen. Sonnenbergin tapaista pelaajaa Filppulan ja Hannuksen keskelle. No haaveeksi jää...
Kuin myös...esim. tepsistä lähtevä layne ulmer olisi ollut kova luu...kuten myös ilmeisesti miehen hinta.
Itse en virtasen hankinnasta innosta hypi mutta kai se ihan ok vahvistus on.

Joku varmaan tarttuu tuohon ja pyytää luettelemaan jotain parempia pelaajia jota en ala tekemään :)
 

Theone

Jäsen
Itse en pidä röökin hankintaa kovinkaan merkittävänä, mielummin olisin ottanut joko sen kiekollisenpakin tai vaikkapa Sonnenbergin KalPasta. Itsekkin pidän röökiä lähinnä vain Männikön korvaajana eli täälläpäin Jyväskylää ei "hypitä riemusta". Itselleni noista julkistettavista sopimuksista on tärkeämpi tuo uusi sponsori, jotain hyvää sentään. Mutta odotellaan...
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Theone kirjoitti:
Itse en pidä röökin hankintaa kovinkaan merkittävänä, mielummin olisin ottanut joko sen kiekollisenpakin tai vaikkapa Sonnenbergin KalPasta. Itsekkin pidän röökiä lähinnä vain Männikön korvaajana eli täälläpäin Jyväskylää ei "hypitä riemusta". Itselleni noista julkistettavista sopimuksista on tärkeämpi tuo uusi sponsori, jotain hyvää sentään. Mutta odotellaan...

Itse taas ajattelen, että Virtasen paluu JYP:iin ei poista sitä asiaa, että joukkueeseen vielä tulisi se kiekollinenpakki ja astetta kovempi hyökkääjä. En minäkään riemusta kilju, mutta kyllähän Virtasen kikkoja mieluummin katselee kuin Männikön tehottomuutta talven pimeinä iltoina. Odotellaan vaan...
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jos ei muuta niin ainakin kokemusta tulee roppakaupalla lisää! Tosiaan kun vielä Pile tai vastaava saataisiin niin olis 2 todella hyvää liigatason kentällistä kasassa. Puolustus on sitten jonkinlainen kysymysmerkki, mutta uskon RD:n hoitavan puolustuksen näilläkin ukoilla kuntoon.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Theone kirjoitti:
Itse en pidä röökin hankintaa kovinkaan merkittävänä, mielummin olisin ottanut joko sen kiekollisenpakin tai vaikkapa Sonnenbergin KalPasta. Itsekkin pidän röökiä lähinnä vain Männikön korvaajana eli täälläpäin Jyväskylää ei "hypitä riemusta". Itselleni noista julkistettavista sopimuksista on tärkeämpi tuo uusi sponsori, jotain hyvää sentään. Mutta odotellaan...

Juuri näin. No, saadaan sentään sponssi, joka vuosihan noita satoja pisteitä liigassa (=JYPissä) iskeneitä heppuja on tänne hommattu. Viime keväänäkin muistan, kun julkaistiin Mika Niemi, Olli Sipiläinen jne, ja olo oli hyvin samanlainen. Ei mitään koviin merkittävää. Mielestäni Pihlman muuten korvaa saapuessaan Alasen ja varauksin Rahikaisen.

Ketjutelkaapa minulle huvikseen paremmat 2. ensimmäistä ketjua kuin nuo täällä usein esitetyt. Hannus-Vänttinen-Filppula on selvä homma. Entäs se toinen? Kumman otatte mieluummin: Pihlman-Hytönen/Vänttinen-Virtanen vai Tenkanen-Sonnenberg-Louhivaara?

Olisi kiva kuulla jotain perusteluja, miksi viime kausien suurimpiin JYP-nimiin kuuluvan kaverin todennäköiseen paluuseen suhtaudutaan näin nuivasti. Ja ei, perusteluksi ei käy "laiska surffaaja", "ei oikein sytytä" tai "olisin ottanut mieluummin michalbrosin".
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
greatLeo kirjoitti:
Juuri näin. No, saadaan sentään sponssi, joka vuosihan noita satoja pisteitä liigassa (=JYPissä) iskeneitä heppuja on tänne hommattu. Viime keväänäkin muistan, kun julkaistiin Mika Niemi, Olli Sipiläinen jne, ja olo oli hyvin samanlainen. Ei mitään koviin merkittävää. Mielestäni Pihlman muuten korvaa saapuessaan Alasen ja varauksin Rahikaisen.

Ihmettelen ihan samaa. Virtanen on kuitenkin takuuvarma 30 pisteen mies ja 15 maalin mies, joita ei kuitenkaan ainakaan Jyväskylässä ole ennen puissa kasvanut. Pihlman ja Virtanen ovat molemmat kotimaisia laatuhyökkääjiä, joita tämän kevään sm-liigan siirtomarkkinoilla ei hirveästi liiku. Täytyy olla tyytyväinen jos/kun herrat Jyväskylään saapuvat.

Puolustukseen kyllä kaipaisi vielä 1-2 pelimiestä, mutta taitaa olla niin että samoilla apajilla ollaan 13 muun liigaseuran kanssa ja JYP on yleensä jäänyt näissä kilpailuissa Minardin asemaan joukon hännille. Oma arvaus on, että Seppänen kaivaa jostain Pohjois-Amerikan yliopistosarjasta, jonkun kiekolliseen peliin pystyvän "toivotaan toivotaan"- kaverin ja toivotaan että käy corymurphyt.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Jypjyrää:) kirjoitti:
Samaa mieltä. Pihlman on pelannut jarruketjussa AHL:ssä. Hyvä kysymys onkin miksi tämä monien ihailema "maalitykki" ei käsiensä ansiosta pääse hyökkäävään rooliin AHL:ssä? Eikö ne kädet olekaan kaksiset? Kuinka käy kun Immonen vaihtuu
paria astetta heikompaan pelintekijään Hytöseen..

Voi auttakaa kaikki alemmat ja korkeammat voimat mua tämä kestämään, missäköhän ne Pihlmanin vahvuudet maalintekijänä ovat, ei kai kukaan väitäkään että Pihlmanin tulisi olla se joka heittää ne hienoimmat kikat kaukalossa, jos ihan oikeasti muistellaan muitakin kuin tilastoja niin Pihlman teki huomattavan osan maaleistaan MAALIN EDESTÄ. Juuri siitä paikalta mihin JYPillä ei ole sitten Pihlmanin ja Chlubnan lähdön jälkeen ollut asettaa yhtään ketään. Eipä ole menestyskään ollut kyllä kaksista.

Hukkaviiva kirjoitti:
No yksi johon voi verrata, niin on Ilkka Pikkarainen, pelasi samassa joukkueessa, ja vissiin aikalailla samassa roolissa, kuin Pihlman, tosin huonommilla tehoilla. Pikkarainen teki kuitenkin tällä kaudella liigassa 17+20=37 pistettä.

Kyllä, pitää paikkansa. Ehkä roolilla onkin väliä.

Hukkaviiva kirjoitti:
Minkä takia porukka on väkisin työntämässä Filppulan ja Hannuksen väliin jotain muuta sentteriä kun Vänttistä. Vänttinen kuitenkin pelasi parhaat pelinsä Ilun rinnalla, ja siihen kun laitetaan vielä kolmanneksi Hannus joka on huomattavasti parempi laittamaan sisään niistä Vänän ja Ilun pelaamista paikoista kuin Männikkö oli, niin siinä on mun mielestä semmonen ketju joka kannattaa pitää kasassa.

No nii'i, ainut ketju joka sai jotain aikaankin menneellä kaudella ja kaikki jatkavat, eiku paskaks vaan. Onneksi/toivottavasti tässä kohtaa valmennusjohto katsoo toimivat ratkaisut ketjukoostumuksiin jostain muualta kuin depth chart-ketjusta. Psst, tämä on ehkä sellainen kohta jossa voi vähän katsoa tilastoitakin...
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Janne Niinimaa on palaamassa Veikkaajan tietojen mukaan SM-liigaan, joten hänestähän me saadaan se kiekollinen ykköspakki. Tuossahan se pitkin talvea on ilmoittanut häpevänsä suurta palkkaansa. Otetaan se tänne makkarapalkalla, niin ei tarvitse paljoa hävetä. Päinvastoin, ja peliaikaakin voidaan luvata hieman enemmän kuin Montrealissa sai.
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen myös Pihlmanin mahdollisen paluun saamaa negatiivista vastaanottoa. Itse olen kaivannut juuri Pileä takaisin. Suuren profiilin power forward, joka oikein roolitettuna nakuttaa pisteitä todistetun mallikkaasti. Voihan se olla, että ameriikan vuodet ovat taianomaisesti pilanneet pelimiehen, mutta luulisin käyneen päinvastoin. Tuskin sitä jatkuvasti pääsee NHL:n puolellekaan surffailemaan, jos on paikallisen seurajohdon mielestä turhake. Minä toivon Pileä takaisin ja uskon sen poistavan yhden suuren puutteen JYPin rosterista. Uskon, että täälläkin olisi aivan toinen ääni kellossa, jos miestä huhuiltaisiin Jokereihin tai Kärppiin.

Virtanen sitten onkin vähän kinkkisempi juttu. Parhaimmillaan mies on maaginen, mutta mutta... missä mennään nyt? Viimeinen kausi JYPissä oli mielestäni huono. Tällä kaudella en ole nähnyt kuin 2 peliä Skellefteån paidassa TV:n välityksellä. Ei vakuuttanut siellä. Ei vakuuttanut ilmeisesti kauden muissakaan seuroissa. Mielenkiinnolla odotan, millaisin ottein Rööki "kotiin" palaa. Virtuoosin suurimmat puutteet eivät taida olla fysiikassa, vaan asennepuolella. Toivotaan, että löytyy se oikea draivi.

Kyllähän näiden kahden paluumuuttajan keskelle olisi komiaa saada kova peliä tekevä sentteri, jolloin Hytösenkin voisi siirtää luonnolliselle paikalleen; kolmoseen. Taloudelliset realiteetit taitavat kuitenkin nostaa kapteenin ykköseen. Tietysti Immosjake voisi meidän mieliksi tuntea käsittämätöntä ikävää Suomeen ja erityisesti kaipuuta vanhaan kunnon VIP-ketjuun ;)
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hele kirjoitti:
Janne Niinimaa on palaamassa Veikkaajan tietojen mukaan SM-liigaan, joten hänestähän me saadaan se kiekollinen ykköspakki. Tuossahan se pitkin talvea on ilmoittanut häpevänsä suurta palkkaansa. Otetaan se tänne makkarapalkalla, niin ei tarvitse paljoa hävetä. Päinvastoin, ja peliaikaakin voidaan luvata hieman enemmän kuin Montrealissa sai.
Taitaa olla Jannella suojatyöpaikka (ja baari) Oulussa. Olisi muuten mielnkiintoista tietää kaikki kaverin yllättävään tasonlaskuun liittyvät seikat.
 

Theone

Jäsen
greatLeo kirjoitti:
Olisi kiva kuulla jotain perusteluja, miksi viime kausien suurimpiin JYP-nimiin kuuluvan kaverin todennäköiseen paluuseen suhtaudutaan näin nuivasti. Ja ei, perusteluksi ei käy "laiska surffaaja", "ei oikein sytytä" tai "olisin ottanut mieluummin michalbrosin".

Mielestäni Antti ei kuulu suuriin JYP-nimiin (varmasti tulee palautetta), 2000-luvulla ainoat joita itse tituleeraan suuriksi "JYP-nimiksi" ovat olleet Sinuhe, Chlubna, Jyssy, Ton ja J. Immonen (ei siis Antti). Makuasioitahan nämä ovat mutta niin mukava niistä on aina kiistellä.

"laiska surffaaja" = totta, "ei oikein sytytä" = totta taas, "olisin ottanut mieluummin michalbrosin" = kukapa ei ottaisi, "hyvä liigatason pelaaja" = ehdottomasti.

Oma pointtini oli lähinnä se, että tuo ykköspakki on pakko hankkia ja tällä hetkellä sen puuttuminen on joukkueen ylivoimaisesti suurin heikkous. Hyväksyn Antin hankkimisen ilomielin, jos sen jälkeen tulee vielä ainakin yksi huippupuolustaja mutta jos pakki jää nyt hankkimatta tai se on joku kallekoskinen niin...

Tavallaan hyvä hankintahan tämä JYPin rahoilla on mutta itse toivon silti, että tuo julkistettava pelaaja olisi joku kovanluokan puolustaja eikä rööki.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Theone kirjoitti:
Tavallaan hyvä hankintahan tämä JYPin rahoilla on mutta itse toivon silti, että tuo julkistettava pelaaja olisi joku kovanluokan puolustaja eikä rööki.
Minä puolestaan toivon, että nyt julkistettava pelaaja on Antti Virtanen. Ai miksikö? Koska minulle jäi sellainen fiilis erään JYP-organisaatiossa työskentelevän henkilön kanssa keskustelusta että JYP tulee julkistamaan loput uudet pelaajansa yksitellen hiljalleen ja nimenomaan parhaan pelaajan (millä mittarilla?) viimeiseksi. Kyllä se hyökkäävä pakkikin sieltä on kuulemani mukaan tulossa.

Olisihan se aika messevää jos Antti olisi se "nimettömin" pelaaja näistä uusista pelaajista.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Reilun vartin päästä pitäisi saada asialle jo vahvistustakin, mutta jo tässä vaiheessa: tervetuloa takaisin, Antti Virtanen!

Sen verran paljon hienoja hetkiä ja upeita kiemuroita Pikku-Antti on Jyp-katsojille tarjonnut, että eihän tästä voi mitenkään pahoillaan olla. Etenkin viime kauden surkeaan ylivoimaan Antin läsnäolo b-pisteellä tuo (toivottavasti) suurta kohennusta. Nyt on sitten yksi maalintekijä joukossa lisää. Edelleenkin kuitenkin arveluttaa nämä kaksi edellistä, totuttua vaisumpaa kautta ja myös se, kuinka ei-niin-tunnollisen-urheilijan mainetta nauttivan Anan sopeutuminen RD:n robottikiekkoon.

Hyvältä näyttää tuo Pakkiparin viimeinen viestikin. Voihan se olla, että Antin jälkeen tulossa on enää Pihlman ja se kiekollinen pakki, mutta edelleen toivon itse myös sen sentterihankinnan toteutuvan. Palkkapyynnöistä ja muista sen kummemmin mitään tietämättä haluaisin nostaa esille uuden nimen Quinn Hancock. Jori Lehterän mentyä Tapparaan tamperelaisilla on nyt riveissään seitsemän keskushyökkääjää. Jos Kontiola lähtee NHL:ään ja Ojanen lopettaa, ei ylitarjontaa ole, mutta jos edes toinen näistä jatkaa, saattaa Hancock olla se, jolle ensimmäisenä osoitetaan ovea. Ja Quinnhän on nakutellut todella luotettavasti tasaisia 30-40 pisteen kausia ja miksei voisi sopia esim. Anan ja Pilen väliin. Uutta paikkakuntaakaan tuskin enää vierastaisi, koska kokemusta on Suomessa jo neljästä liigajoukkueesta.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä voisi enempää toivoa et asiat kääntyisi nyt päälaelleen ja huhuttu paluumuuttaja olisikin allekirjoittaneen suosikkipelaaja Vesa Ponto. Mutta jos/kun AV löytää tiensä hurrikaanipaitaan niin onhan se YV paljon vaarallisempi kuin ennen tätä.
 

esse25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ponto kirjoitti:
Eipä voisi enempää toivoa et asiat kääntyisi nyt päälaelleen ja huhuttu paluumuuttaja olisikin allekirjoittaneen suosikkipelaaja Vesa Ponto. Mutta jos/kun AV löytää tiensä hurrikaanipaitaan niin onhan se YV paljon vaarallisempi kuin ennen tätä.
Antti tuli, se on fakta. Tieto suoraan hallilta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös