Sykkö ei "vittu" kelpaa ja muilla on taivas rajana? Skitsoa, anyone? En minä ah niin rakasta Pikku-Anttia huonoksi pelaajaksi ole väittänytkään. Virtasen tilalle haluaisin vaan toisen tyylisen pelaajan, mutta nämä ovatkin makuasioita. Itselleni yksi vapaan roolin surffari joukkueessa riittää.greatLeo kirjoitti:Vauhtisokeutta, anyone? Viime kaudet tänne on rahdattu sipiläisiä. Nyt kun on sitten ilmoitettu, että ansioituneempia miehiä olisi hakusessa, niin vain taivas tuntuu olevan rajana. Luettellaanpa hyökkäyksen uudet hankinnat paremmuusjärjestyksessä: Tomi Sykkö. Vittu, ottaisin Pikku-Antin minä päivänä tahansa, laulaen.
Viime kausia on turha vetää keskusteluun mukaan, jos pelaajabudjetti nousee ilmoitetun kaltaisesti, jota toki epäilen. Mutta näin on seuran puolesta sanottu, joten oli korotus 25% tai vaikkapa 45%, niin sen pitää näkyä jotenkin muutenkin kuin kädettömien kallekoskisten hankkimisina.
Näitähän riittää. Mikä lienee paras? "Kalle rakentaa taloa, joten pelaa varmasti JYPissä" vai "Koskinen tulee - JYP kuuden joukkoon" vai kenties "en tiedä mistään mitään, mutta Virtasella on jo sopimus."Takapassi kirjoitti:Olen huvituksella ja vitutuksella, tunnetilat vuorotellen, seurannut spekulaatioita ja varmoja tietoja siitä kenen talo nousee minkäkin kunnan alueelle ja kenen lapset on ilmoitettu mihinkäkin ala-asteelle/päiväkotiin.