En ole lukenut kyseistä artikkelia. Perustin juttuni vain tämän palstan ja tämän ketjun viestiin, jossa joku City-fani jutteli jotain tuon tyyppistä.
Jos minuun viittaat (kai, kun kerran minulle vastasit tuossa viestissä jonka Iggy lainasi), niin en minä sanonut missään vaiheessa Richardsin ehdottomasti alkaneen kiukutella. Minä sanoin, että se on mahdollista, kun ottaa huomioon jo aiemman Capellon linjan. Tai kiukuttelu on ehkä väärä termi. Olisiko vitutus ennemmin oikea. Missään nimessä kyse ei voi olla siitä, etteikö Richardsia kiinnostaisi Englanti maajoukkueena, sen hän on todennut jo moneen kertaan.
Olisikohan ollut benicio, joka totesi mielestäni hyvin, että kyse on saattanut olla hetkellisestä vitutuksesta. En usko hetkeäkään tuollaiseen naurettavaan juoruun, jossa Micah olisi siitä suuttunut, ettei Roy hänelle sitä ilmoittanut. Tuo olisi jo liian naurettavaa.
Jos vitutus siitä, että perusteettomasti ollaan jättämässä varamiehen paikalle, kun on pelannut hyvän kauden on epäammattimaista, niin hyvä, I disagree. Ihmisiähän hekin (pelaajat) ovat. Kenties ottaisi jotain takaisin mitä on sanonut.
Tuo "en ala jos en saa avauksen paikkaa" on joku sinun oma trollauksesi, niin ei ole kukaan sanonut. Tai, no minä sanoin, että olisin laittanut avaukseen. Jos poimit sen tuosta niin oli oudohko poiminta, koska en tiettävästi ole Richards eikä tuo täten kerro hänen vaatineen avauspaikkaa.
Ehkä en kommentoi tätä (enkä mitään muutakaan valintaa enää) liittyen näiden kisojen Englantiin. Katsotaan sitten, kun pelit alkavat.
e: ja myös Nurmisahalta hyvää pointtia varamies tilanteeseen.
e2: no yhdestä viestistäni saa ehkä sellaisen kuvan, että Richards olisi saattanut kieltäytyä penkkiroolistakin, mutta tuli omasta harmistuksesta johtuen käytettyä vähän vääriä ilmaisua. Siltikin on vaikea kuvitella, että joku olisi tuon poiminut Richardsin mielipiteeksi, kun en mitään artikkelia linkannut.