EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 825 757
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pelaako tolla kentällä se Red Bull München?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Etkös sä osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan?
Tällä kertaa en pystynyt, oli sen verran tärkeät jutut keskustelussa. Kun ei ne muut (likat) ymmärrä että minä oikeasti katson pelejä ja ne minua kiinnostaa. Kun heitä ei kiinnosta niin ei he tiedä edes milloin pelejä on.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tuo itkeminen ja vinkuminen tekee Italiasta kyllä jotenkin vaan kuvottavan joukkueen. Itse filmaavat minkä ehtivät, mutta tuommoisessa borderline rankkarista jaksavat mussuttaa uskomattoman paljon.

Ei pelkästään ole Italian "ongelma". Koko laji on välillä kaunista ja välillä pelkkää teatteria.
Isot miehet konttaa ku 2 vuotiaat hiekkalaatikolla
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Italia on kyllä ollut turnauksen paras joukkue tähän mennessä, mutta pelit pitää pelata ensin. Vaikea kyllä nähdä mikä jengi Italian pudottaisi. Ehkä Englanti?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Helvetti tuosta italialaisten loistavasta ylimielisydestä voisi ottaa oppia Tre Kronorkin
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mua ärsyttää kun noi nykyveskarit on kuin jotain Dolce Gabbanoita kaikki. Unkarin Gabor Kiraly torjui vielä viime EM-kisoissa paskaiset verkkarit jalassa. Voiko autenttisempaa tyyliä olla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös