Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pelaako tolla kentällä se Red Bull München?
Kevin De Bröine.... Mites toi nyt sit lausutaan noin niinku oikeesti. De Bruijn? De Brööin? DeBjööninen?
Tällä kertaa en pystynyt, oli sen verran tärkeät jutut keskustelussa. Kun ei ne muut (likat) ymmärrä että minä oikeasti katson pelejä ja ne minua kiinnostaa. Kun heitä ei kiinnosta niin ei he tiedä edes milloin pelejä on.Etkös sä osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan?
Kysymys onkin että miksi 100 edellisestä vastaavasta rikkeestä ei ole tullut pilkkua?
Pesäpallosyöksy tosiaan.
Paolo Rossi toisi spirittiä.Luca Toni toisi jalkoja kentälle.
Ja toki karismaa.
Tuo itkeminen ja vinkuminen tekee Italiasta kyllä jotenkin vaan kuvottavan joukkueen. Itse filmaavat minkä ehtivät, mutta tuommoisessa borderline rankkarista jaksavat mussuttaa uskomattoman paljon.
Luca Toni toisi jalkoja kentälle.
Ja toki karismaa.
Kai ny, kun vastustaja on pomppuliisaKerää nyt itses italiaano. saatana mitä neiteilyä
Paolo Rossi toisi spirittiä.
Gattusossa oli jotain ajokoiramaista karismaa.Luigi Di Biagio tuo myös jälkimmäistä
Pelaako tolla kentällä se Red Bull München?
Italia on kyllä ollut turnauksen paras joukkue tähän mennessä, mutta pelit pitää pelata ensin. Vaikea kyllä nähdä mikä jengi Italian pudottaisi. Ehkä Englanti?
Luca Toni toisi jalkoja kentälle.
Ja toki karismaa.
Fellainista puhumattakaan.
Korotan tuplakarisman verran ja vedän pöydälle Gianluca Viallin.Luca Toni toisi jalkoja kentälle.
Ja toki karismaa.
Fellainihan oli muidenkin pehkojen perään, ainakin halus vaan vähän kokeilla.Witzel lainasi Fellainin peruukkia