Yritä tässä nyt sitten keskustellaSuomi. Jos oikein ristiin pelataan.
Yritä tässä nyt sitten keskustellaSuomi. Jos oikein ristiin pelataan.
sylkeekö ne enää edes hanskoihin?Mua ärsyttää kun noi nykyveskarit on kuin jotain Dolce Gabbanoita kaikki. Unkarin Gabor Kiraly torjui vielä viime EM-kisoissa paskaiset verkkarit jalassa. Voiko autenttisempaa tyyliä olla?
Yritä tässä nyt sitten keskustella
sylkeekö ne enää edes hanskoihin?
Pitäisi saada joku veskari, joka käyttäisi vanhoja kunnon pussihousuja. Junioreista tutut hiekkahousut ajaisivat asian.Mua ärsyttää kun noi nykyveskarit on kuin jotain Dolce Gabbanoita kaikki. Unkarin Gabor Kiraly torjui vielä viime EM-kisoissa paskaiset verkkarit jalassa. Voiko autenttisempaa tyyliä olla?
Määrä korvaa luonnollisesti laadunHyvin näyttää sujuvan. Kaikilla meillä. 680 sivua jo.
Luca Toni toisi jalkoja kentälle.
Ja toki karismaa.
Liian pitkä video, mikä oli oikea vastaus?
Minä en... Kerroinko jo että olin kouluni peleissä naapuri koulun kanssa aina maalissa. Lainasin veljeni hanskoja. Hän pelasi Kuusysissä junnuna. Ei kuitenkaan maalissa...sylkeekö ne enää edes hanskoihin?
Tärkeä havainto. Edellisessä pelissä Härkönen kuolasi Sommeria, joka kuulemma soittaa kitaraa ja on huippukokki. Varmaan supersuosittu tube-kanavakin näillä teemoilla saatana.Mua ärsyttää kun noi nykyveskarit on kuin jotain Dolce Gabbanoita kaikki. Unkarin Gabor Kiraly torjui vielä viime EM-kisoissa paskaiset verkkarit jalassa. Voiko autenttisempaa tyyliä olla?
Liian pitkä video, mikä oli oikea vastaus?
Ciro Immobile on kyllä Italian futishistorian surkein maajoukkuehyökkääjä sitten Andrea Carnevalen.