knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ihan selvähän tuo rankkari oli. Selvästi työnsi kädellä ei kahta sanaa.
Kysymys onkin että miksi 100 edellisestä vastaavasta rikkeestä ei ole tullut pilkkua?
Ihan selvähän tuo rankkari oli. Selvästi työnsi kädellä ei kahta sanaa.
Lyhyehkö mies henkilö teki kyllä hienon maalin. Nyt tarkasteluun rankkari...
Tulee iäkäs olo kun näkee näitä vanhempia pätkiä ja vieläpä muistaa niitä.
Kysymys onkin että miksi 100 edellisestä vastaavasta rikkeestä ei ole tullut pilkkua?
Olin siis viimeiset minuutit puoliajasta puhelimessa ystäväni kanssa ja kyseessä oli Areena uusinnat huippuhetkistä. Piti vain kertoa että se Insignen maali oli hieno. Nyt yritän päästä toiseen puoliakaan kiinni.Sulla tulee peli jäljessä. Ollaan jatkiksessa tarkasteltu rankkaria jo vartin.
Joo ja Lampardin laukaus yläriman kautta maalin sisälle nähtiin aiemmin tänään. Toivottavasti tulevaisuudessa tulee sellaista teknologiaa, jonka myötä tuollaisia oikeusmurhia ei enää nähdä.Eikös tuo Michael Owenin maali tehty käytännössä eilen?
Etkös sä osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan? Meiltä miesoletetuilta se ei onnistu.Olin siis viimeiset minuutit puoliajasta puhelimessa ystäväni kanssa ja kyseessä oli Areena uusinnat huippuhetkistä. Pitä vain kertoa että se Insignen maali oli hieno. Nyt yritän päästä toiseen puoliakaan kiinni.
Pesäpallosyöksy tosiaan.Ei mennyt tuomari vipuun tuohon De Bruynen mahtiloikkaan.
Kevin De Bröine.... Mites toi nyt sit lausutaan noin niinku oikeesti. De Bruijn? De Brööin? DeBjööninen?
Tällä kertaa en pystynyt, oli sen verran tärkeät jutut keskustelussa. Kun ei ne muut (likat) ymmärrä että minä oikeasti katson pelejä ja ne minua kiinnostaa. Kun heitä ei kiinnosta niin ei he tiedä edes milloin pelejä on.Etkös sä osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan?
Pesäpallosyöksy tosiaan.
Tuo itkeminen ja vinkuminen tekee Italiasta kyllä jotenkin vaan kuvottavan joukkueen. Itse filmaavat minkä ehtivät, mutta tuommoisessa borderline rankkarista jaksavat mussuttaa uskomattoman paljon.