EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 871 578
  • 21 461
Tila
Viestiketju on suljettu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jalkapallo on ihan paska peli. Voin tuijottaa jonkun (tylsän) pelin herkiämättä ja mitään ei tapahdu. Sitten toisaalta kun olen muutaman minuutin pois paikalta niin jo tulee maalii, pilkkuu ja maalii... Mä en ala mitään.
Katson nuo uusintana Areenasta...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ei ollut kontaktia jalkoihin mun VAR- tarkistuksessa ja muitahan ei katsota. Työntö ja lento

Suosikkijoukkue
Ilves
Jons ei olis ollu kaks-muna Italialle, ei olis ikinä tullut rankkaria belgeille. Draama-aspektin kannalta oikea tuomio. Säilyypi mielenkiinto tavan tallaajallakin. Parempi voittakoot, paitsi Belgia, joka on isossa kuvassa jaloissa, alakerran osalta.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ihan selvähän tuo rankkari oli. Selvästi työnsi kädellä ei kahta sanaa.

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä rike? Doku estää kädellä ja olkapää olkapäätä vasten tilanne. Doku kevyempänä horjahtaa ja oma kenkä ottaa kenttään kiinni. Ei ole tämän turnauksen linjalla kyllä normaali pilkku.
Olihan siellä turha tönäisy käsillä. Kyllä se rike on, joten ei VARilla moista kumota.

Vihelletäänkö noista pilkkuja aina? Ei lähellekään. Mutta kyllä tuolle pilkulle perusteet on. Ei tämä tuomio mikään oikeusmurha ollut.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kyllähän Italia on pelillisesti jopa selkeästi parempi, mutta tulos on se mikä ratkaisee ja Belgialla riittää taitoa hyödyntää harvat paikat. Dokun avauspaikka oli hyvä veto Martinezilta.

45 minuuttia jäljellä ja paljon ehtii vielä tapahtua.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos Serbia pääsee seuraaviin kisoihin, niin saapuuko Belgradin Punaisena tähden ja Partisanin fanit liiteriin?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lyhyehkö mies henkilö teki kyllä hienon maalin. Nyt tarkasteluun rankkari...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.