EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 825 559
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jalkapallo on ihan paska peli. Voin tuijottaa jonkun (tylsän) pelin herkiämättä ja mitään ei tapahdu. Sitten toisaalta kun olen muutaman minuutin pois paikalta niin jo tulee maalii, pilkkuu ja maalii... Mä en ala mitään.
Katson nuo uusintana Areenasta...
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ei ollut kontaktia jalkoihin mun VAR- tarkistuksessa ja muitahan ei katsota. Työntö ja lento
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Jons ei olis ollu kaks-muna Italialle, ei olis ikinä tullut rankkaria belgeille. Draama-aspektin kannalta oikea tuomio. Säilyypi mielenkiinto tavan tallaajallakin. Parempi voittakoot, paitsi Belgia, joka on isossa kuvassa jaloissa, alakerran osalta.
 

redpecka

Jäsen
Hieno laji. Maalin jos teet niin syynätään senttejä oliko kuitenkin paitsio. Näitä hyppyjä ei kuitenkaan pois saada/haluta.
Onhan se näinkin jos syynää kaikki mahdolliset mahdollisuudet miten voi perseillä. Mutta eihän sellaista lajia olekaan, missä voisi absoluuttisesti tuomita kaikki oikein. Jopa shakissa tapahtuu tuomarivirheitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös