Palauttiko lasit?Muistan joskus 2001 kun vaimo kävi optikolta hakemassa ensimmäiset silmälasinsa. Odotin autossa. Vaimo tuli, istui autoon, katsoi minua ja totesi pettyneen kuuloisella äänellä että tuoltako sinä näytätkin.
Palauttiko lasit?Muistan joskus 2001 kun vaimo kävi optikolta hakemassa ensimmäiset silmälasinsa. Odotin autossa. Vaimo tuli, istui autoon, katsoi minua ja totesi pettyneen kuuloisella äänellä että tuoltako sinä näytätkin.
Saisikohan, jos olisi sukunimenä Sane, laittaa lapselle etunimeksi In?Onko Sane ihan järjissään?
Jos näin on oikeasti tapahtunut, miten vitussa et ota tossa vaiheessa ittees?Muistan joskus 2001 kun vaimo kävi optikolta hakemassa ensimmäiset silmälasinsa. Odotin autossa. Vaimo tuli, istui autoon, katsoi minua ja totesi pettyneen kuuloisella äänellä että tuoltako sinä näytätkin.
Tehokkuus on Suomen luokkaa.Portugalilla kaksi laukausta maalia kohti ja kaksi maalia.
Ei. Vaalii niitä suurella hartaudella.Palauttiko lasit?
En ole koskaan kuvitellutkaan olevani mikään komeuskuningas.Jos näin on oikeasti tapahtunut, miten vitussa et ota tossa vaiheessa ittees?
Itseä häiritsee jo ajatus tuollaisesta :D
Voi vaimo rukkaa, kun ei kehannu parkkipaikalle jättää.Muistan joskus 2001 kun vaimo kävi optikolta hakemassa ensimmäiset silmälasinsa. Odotin autossa. Vaimo tuli, istui autoon, katsoi minua ja totesi pettyneen kuuloisella äänellä että tuoltako sinä näytätkin.
Miten täällä nostetaan käsi pystyyn?Ronaldon mokasta iloitsevat alla:
Ei siinä sit kai mitään jos kerran on toiminut positiivisesti :)En ole koskaan kuvitellutkaan olevani mikään komeuskuningas.
Ronaldon mokasta iloitsevat alla:
Eihän sille itelleenkän toimi naiset kun siitettävinä.@Turha Kaukalo , C.Ronaldo tuossa taas oli lähikuvissa ja totesin taas kerran että jokin mättää, en pidä häntä kovinkaan komeana. Monet naiset tykkää eikä se ole keltään pois jos minulle ei toimi. ;-)
Tyhjä olo. Joka kerta kun Saksa voittaa. Ja 85-vuotiaalta näyttävä Myller irvistää, joka kerta sekin menee ihon alle.Höh. Olen pettynyt. Melkein kaikkeen.
$$$$$$$@Turha Kaukalo , C.Ronaldo tuossa taas oli lähikuvissa ja totesin taas kerran että jokin mättää, en pidä häntä kovinkaan komeana. Monet naiset tykkää eikä se ole keltään pois jos minulle ei toimi. ;-)