Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 477
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Santosilla ei kyllä ole hirveän montaa syytä pitää Sanchesia penkillä. Helvetin hyvä pelimies ja voisi olla se puuttuva palanen. Ja juuri hänen veto käy tolpassa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mister's God eli Herran Jumala mikä pommi Sanchezilta.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Santosilla ei kyllä ole hirveän montaa syytä pitää Sanchesia penkillä. Helvetin hyvä pelimies ja voisi olla se puuttuva palanen. Ja juuri hänen veto käy tolpassa.
Just olin tulossa samaa sanomaan. Oli vielä aikanaan Bayernissa totaalinen raakile, mutta tästä pojasta on kyllä kehkeytynyt ehta pelimies. Todella terriermäinen pelityyli ja kovan työmoraalin omaava pelaaja. Painaa hommia ihailtavalla asenteella ympäri kenttää. Tuonut ihan uuden gearin tuohon Portugalin pelaamiseen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ronaldosta ja kaikista ja kaikesta. Esität vaan tollasta kyynistä tyyppiä. Mistä vetoo, että oikeasti olet varsinainen ilopilleri! Minä toivon sitä.
Perkele, kärähdin. Kyynisyyshän on suojakilpi vain. Oikeasti olen kaikkia ja kaikkea rakastava nössö hippi. Hilpeä hymyveikko.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Just olin tulossa samaa sanomaan. Oli vielä aikanaan Bayernissa totaalinen raakile, mutta tästä pojasta on kyllä kehkeytynyt ehta pelimies. Todella terriermäinen pelityyli ja kovan työmoraalin omaava pelaaja. Painaa hommia ihailtavalla asenteella ympäri kenttää.
Joo ja fysiikka tosiaan kunnossa. Can kun tuli taklaamaan niin Can kaatui ja Sanches pysyi pystyssä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Minä Tinderissä.

Liitteet

• 4EB39474-76DB-457A-A292-F2191C028924.jpeg
    4EB39474-76DB-457A-A292-F2191C028924.jpeg
    205,9 KB · kertaa luettu: 117

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Madeiralla oli vaan yksi pallo ja yksi pullo. Toinen oli Ronaldolla ja toinen sen isällä. No niin, tuleekohan tästä penalttia.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Portugalilla kaksi laukausta maalia kohti ja kaksi maalia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiettävästi sullakin on joskus flaksi käynyt kun on lapsiakin.
Muistan joskus 2001 kun vaimo kävi optikolta hakemassa ensimmäiset silmälasinsa. Odotin autossa. Vaimo tuli, istui autoon, katsoi minua ja totesi pettyneen kuuloisella äänellä että tuoltako sinä näytätkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.