Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En menisi omasta puolestani vannomaan tuotakaan... ;-)
Sieltä se totuus tuli esiin! HAHAA!
En menisi omasta puolestani vannomaan tuotakaan... ;-)
Makuasia, sanoi Löw kun sormiaan nuoli.@Iisoppi eikö olekin Ronaldo maailman komein mies?
Arjalaista komeutta viimeisen päälle. Aatu olisi ylpeä.Ptyhyi. Tuolla on tänäänkin parempaa tarjolla.
Tästä tulee mieleen Pasilan klassikkojakso "Brasilian pojat".En menisi omasta puolestani vannomaan tuotakaan... ;-)
Just olin tulossa samaa sanomaan. Oli vielä aikanaan Bayernissa totaalinen raakile, mutta tästä pojasta on kyllä kehkeytynyt ehta pelimies. Todella terriermäinen pelityyli ja kovan työmoraalin omaava pelaaja. Painaa hommia ihailtavalla asenteella ympäri kenttää. Tuonut ihan uuden gearin tuohon Portugalin pelaamiseen.Santosilla ei kyllä ole hirveän montaa syytä pitää Sanchesia penkillä. Helvetin hyvä pelimies ja voisi olla se puuttuva palanen. Ja juuri hänen veto käy tolpassa.
Tästä tulee mieleen Pasilan klassikkojakso "Brasilian pojat".
Perkele, kärähdin. Kyynisyyshän on suojakilpi vain. Oikeasti olen kaikkia ja kaikkea rakastava nössö hippi. Hilpeä hymyveikko.Ronaldosta ja kaikista ja kaikesta. Esität vaan tollasta kyynistä tyyppiä. Mistä vetoo, että oikeasti olet varsinainen ilopilleri! Minä toivon sitä.
Joo ja fysiikka tosiaan kunnossa. Can kun tuli taklaamaan niin Can kaatui ja Sanches pysyi pystyssä.Just olin tulossa samaa sanomaan. Oli vielä aikanaan Bayernissa totaalinen raakile, mutta tästä pojasta on kyllä kehkeytynyt ehta pelimies. Todella terriermäinen pelityyli ja kovan työmoraalin omaava pelaaja. Painaa hommia ihailtavalla asenteella ympäri kenttää.
Perkele, kärähdin. Kyynisyyshän on suojakilpi vain. Oikeasti olen kaikkia ja kaikkea rakastava nössö hippi. Hilpeä hymyveikko.
Ei tartte olla maailman komein että on pantava... Totuus tämäkin.Sieltä se totuus tuli esiin! HAHAA!
Ei todellakaan tarvitse.Ei tartte olla maailman komein että on pantava... Totuus tämäkin.
Eli meillä tylsällä vesurilla veistetyilläkin on mahdollisuus? Hienoa!Ei tartte olla maailman komein että on pantava... Totuus tämäkin.
Neljähän ne on jo tehneet.Portugalilla kaksi laukausta maalia kohti ja kaksi maalia.
Tiettävästi sullakin on joskus flaksi käynyt kun on lapsiakin.Eli meillä tylsällä vesurilla veistetyilläkin on mahdollisuus? Hienoa!
Minä Tinderissä.
Eiko Timo pääse tänään irti?
Muistan joskus 2001 kun vaimo kävi optikolta hakemassa ensimmäiset silmälasinsa. Odotin autossa. Vaimo tuli, istui autoon, katsoi minua ja totesi pettyneen kuuloisella äänellä että tuoltako sinä näytätkin.Tiettävästi sullakin on joskus flaksi käynyt kun on lapsiakin.