Kuulemma asun on suunnitellut joku Jörg Haider.Olenko mä vain ennakkoluuloinen, vai herättääkö tuo Itävallan musta peliasu kysymyksiä?
Kuulemma asun on suunnitellut joku Jörg Haider.Olenko mä vain ennakkoluuloinen, vai herättääkö tuo Itävallan musta peliasu kysymyksiä?
Olenko mä vain ennakkoluuloinen, vai herättääkö tuo Itävallan musta peliasu kysymyksiä?
Kuulemma asun on suunnitellut joku Jörg Haider.
Ja nyt de Roon pois ja Gravenberch sisään!?Onkohan Ruud ja kumppanit tehneet perinteisen intervention..? En millään malta uskoa, etteikö Klaassen olisi jo kentällä jos Frank saisi itse päättää.
Istuvatkohan van Bommel ja de Jong vierekkäin katsomossa?Oho. Van Bronckhorst katsomossa.
De Jong on Lontoossa kommentoimassa kisoja ITV:lle mm. Keanen, Vieiran ja Nevillen kanssa. Ovat muuten vähän eri tason studioita kuin nämä meidän Yle-tuotokset. BBC:lläkin on ihan ok kaarti, mm. Lineker, Rio, Lampard, Fabregas, Shearer, Richards jne.Istuvatkohan van Bommel ja de Jong vierekkäin katsomossa?
Eipä taida olla eväitä Itävallalla kahteen maaliin, ei varmaan edes yhteen. Ihan hyvin voi vähän himmailla. Ikävä kyllä. ;-)Nyt ei kyllä tosiaan passaisi kamalasti peruutella vaikka kahden maalin johto onkin.
No niin, pitkä päivä takana ja nyt on lopputuloksetkin vihdoin selvillä. Ukraina ja Belgia voittivat 2-1 ja Hollanti 2-0. Nyt kuunnellaan vielä Juha Tapion "Meidän aika" ja sitten nukkumaan.Päivän pelien voittajat tänään Ukraina, Belgia ja Hollanti. Mutta jännätään millä numeroilla.