Täällä toivotaan Ruotsille murskavoittoa. Sen jälkeen vielä Espanja hoitelee Puolan illalla ja Puola on ulkona jatkopeleistä. Viimeisessä pelissä Espanja vielä tuhoaa Slovakian ja meillä on yksi lohkokolmonen, jolla on kolme pistettä ja surkea maaliero.Sitten toivotaan Slovakialle Vancouverin 2010 uusintatemppua. Eli Ruotsi nurin ja Slovakia jatkoon.
Täällä toivotaan Ruotsille murskavoittoa. Sen jälkeen vielä Espanja hoitelee Puolan illalla ja Puola on ulkona jatkopeleistä. Viimeisessä pelissä Espanja vielä tuhoaa Slovakian ja meillä on yksi lohkokolmonen, jolla on kolme pistettä ja surkea maaliero.
Taidat kuitenkin itse katsella myös tätä Ruotsin ja Slovakian välistä matsia?Onhan se niin että hieman sekaisin saa olla jos nämä kaikki pelit tsiikailee. Ainakin itse jaksan vaan katsella sellaiset missä isot kunnon jalkipallimaat kohtaa tai suomen pelit.
Onhan se niin että hieman sekaisin saa olla jos nämä kaikki pelit tsiikailee. Ainakin itse jaksan vaan katsella sellaiset missä isot kunnon jalkipallimaat kohtaa tai suomen pelit.
Isakia näköjään kiinnostaisi ihan jopa voittaa ottelu.
Kyllähän tällaiset nuoret, lupaavat ja energiset varsat ja jonkun asteiset "taitelijat", jotka vähän poikkeavat taktiikoista ja massasta, tuovat peliin hyvää maustetta ja saattavat jopa pelin ratkaista, kun muut vain jauhavat sitä samaa siinä ohessa.
Vajaa 300 matsia kun Valioliigaa katsoi kauden aikana niin tää on vaan kiva bonus kauden jälkeen.