EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 822 268
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
De Roon teurasti tuolla pommillaan jonkun viattoman sielun yläkatsomosta. 420km/h 35 asteen kulmassa. Nyt vitun äkkiä siis ambulanssi ja helikopteri paikalle!!!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
RUUD GULLIT!
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Malen kentälle de Jongin sijaan!?

Frank näköjään sekoili jossain merkityksettömissä harkkapeleissä yms. mutta kun pelit kovenevat ja mennään arvoturnauksiin, niin Frankin suostuu luopumaan noista hassuteluista ja laittamaan oikeat miehet kentälle.

Ihanaa Frank!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi kun Unkari ei ole samassa lohkossa Itävallan kanssa. Jos ne pelaisi vastakkain, olisi mahdollisuus huisin hauskaan sanailuun:

- Onks tänään futista?
- Joo, Itävalta-Unkari.
- Ketä vastaan ne pelaa?



- HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA!
- HOHOHOHOHOHOHOOHO!
- PREUSSIA VASTAAN HAHAHAHAHAHAHAHAH!
- KAS KUN EI BABYLONIAA EHEHEHEHEHEHEH!
- ATSTEEKIT!
- VITTU NEANDERTHAL-HEIMO!
- ALKULIMA VASTAAN LUCA!
- AAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
DUMFRIEEESSS!!!
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Tämä Malenin nopeus ja juoksut linjojen taakse olivat juuri niitä syitä, minkä takia tyrkytin itse jo miestä avauskokoonpanoon. Tuo paljon suuremman ja monipuolisemman uhan, kuin Weghorst saati de Jong tässä muodossa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Itävallan kasetti ei kyllä ole hyvässä kunnossa. Ei lupaa hyvää Ukrainaa vastaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Malen kentälle de Jongin sijaan!?

Frank näköjään sekoili jossain merkityksettömissä harkkapeleissä yms. mutta kun pelit kovenevat, niin Frankin suostuu luopumaan noista hassuteluista ja laittamaan oikeat miehet kentälle.

Ihanaa Frank!
Onkohan Ruud ja kumppanit tehneet perinteisen intervention..? En millään malta uskoa, etteikö Klaassen olisi jo kentällä jos Frank saisi itse päättää.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Olenko mä vain ennakkoluuloinen, vai herättääkö tuo Itävallan musta peliasu kysymyksiä?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Taas nähtiin että haamutorjunan ja maalin välinen ero on joskus ärsyttävän pieni. Tiedän tunteen.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ei tuo nyt huono sisääntulo ollut.
Joo siis itsekin ihan kypällä olin sitä mieltä, että Malen kentälle. Oli vain sarkastista mukahassutelua, kun yleensä de Boer on luottanut Luuk de Jongiin, joka ei ole saanut mitään aikaan ja tähän 5-3-2 muodostelmaan paremmin sopiva Malen on jäänyt penkille. Oli siis positiivinen yllätys, että Malen pääsi irti ennen de Jongia ja sitä ihmettelin, että onko de Boer vihdoin tullut järkiinsä näiden valintojen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös