Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 437
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On kyllä aika surullista, että Morata on Espanjan paras keskushyökkääjä. Ite olisin lähtenyt Morenolla liikkeelle. @redpecka varmaan jakaa tämän ajatuksen? Alba muös avauksessa yllätys itselle, saas nähä miten menee.

Alba ei ole yllätys. Pelasi harkkapelit hyvin. Ja Morata tosiaan ei ole Espanjan paras hyökkääjä. Itse olisin lähtenyt Gerard Morenolla. Noh, toivottavasti Moreno saa vielä saumansa näyttää ja varmasti saakin. Morata on kyllä aika tuhnu vaikka ominaisuudet on hyvät.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Joku voisi luulla että joka peli on Suomen peli spekulointien perusteella.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saapahan nähdä kenen puolelle sitä tänään asettuu. Espanja on oma iki-inhokkini ja Ruotsi on Ruotsi. Eipä tuo nykyinen Espanja toisaalta ole enää niin oksettava kuin Iniestan, Piquen yms aikoihin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kyllä mulle näin Saksa kannattajana maistui tuo studio.
Heräsi toki kysymys, että maistuuko Löwille näissä kisoissa nenästä vai noutopöydästä?

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kyllä mulle näin Saksa kannattajana maistui tuo studio.
Heräsi toki kysymys, että maistuuko Löwille näissä kisoissa nenästä vai noutopöydästä?
Maistui itsellekin ja maistui varmasti muillekin, koska oli todella hyvää keskustelua. Pointti oli vaan lähinnä siinä, että eikö tuon keskustelun olisi voinut järjestää huomenna, kun Saksa avaa kisat, eikä tänään? Hirveät Saksa-spekulaatiot juuri ennen Espanjan ja Ruotsi peliä. Esim. Espanjasta olisi saanut aika lailla samanlaisen keskustelun aikaan ja olisi sopinut tämän illan Espanja-Ruotsi peliin paremmin.

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Nyt tuli kyllä ihan puskista, että Aymeric Laporte on Espanjan maajoukkueessa. Hyvin tullut näköjään seurattua...

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saas nähdä miten Freddie Ljungberg ja Martin Dahlin tänään pärjää. Veikkaan että Fernando Hierro on liian kova pala. Raul varmaan tekee ratkaisevan maalin Joaquinin keskityksestä, ja se on Ravellille ihan oikein.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Missä se yksi nainen sukunimi käsittääkseni Miettinen on? Ainut naisasiantuntija kenestä olen oikeasti tykännyt ja kuunnellut. Ei millään pahalla, mutta suurin osa naisasiantuntijoista tuntuu olevan aika yksinkertaista sakkia juuri esimerkiksi "jaksaa pelata 90min".

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ruotsilla on kyllä ihan perkeleen keskinkertainen kansallishymni

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.