Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sorry kuhan jinxsasin. Oli toisin päin ja hyvä näin.Kelpaisi. Mun bracketissa näin veikkasin.
Sorry kuhan jinxsasin. Oli toisin päin ja hyvä näin.Kelpaisi. Mun bracketissa näin veikkasin.
Nurmi vaihdetaan käsittääkseni vain nappia painamalla ja tilalle liukuu uusi nurmimatto.
Puolan tää peli meni siihen alkupuoliskon vaisuuteen ja punaiseen korttiin. Ei oo vielä turnaus ohi, mut odotukset on syytä pitää maltillisenaEi jotenkin jaksa tämä Puola enää edes yllättää. Kisoista toiseen povataan mustaksi hevoseksi tai haastajaksi, mutta itsellä kyllä alkanut jo usko loppumaan. Kahden kärkipaikan uskoin menevän Espanjalle ja Ruotsille, mutta uskoin Puolan sentääs pystyvän pitämään Slovakian takanaan, mutta näköjään nämäkin odotukset vaan onnistutaan ilmeisesti alittamaan. Vaikka hyviä pelaajia ehdottomasti on muitakin, niin loppujen lopuksi aika yhden miehen show on Puola.
Lewalta jostain toivotaan aina suuria, jopa mahdottomia, mutta pelaajien taso ympärillä ei vain ole lähellekään samaa tasoa, kuin Bayernissa, jotta pystyisivät miestä ruokkimaan. Tarjoilu ei pelaa, joten Lewa joutuu hakemaan palloa ihme väleistä ja pelaamaan aika erilailla, kuin Bayernissa, missä ainoa työ on oikeastaan etsiä vain se vapaa tila rankkarialueella ja pistää pallo maaliin, kun se jalkaan tulee. Vaikka Lewa toki uskomattoman monipuolinen sentteri onkin, niin joka kerta vain Puolan paidassa näkyy se seurakaverieden merkitys: Bayern vs. Puola. Piippuun jää joka kerta.
Vaikeaksi menee Puolan osalta. Ruotsi on tasaisesti suorittava, yhtenäinen ja limaisen ärsyttävä nippu ja Espanjaa vastaan loppuvat todennäköisesti vain aseet tällä pelillä.
Olin juuri kirjoittamassa tismalleen samaa. Malista on kyllä ilo kuunnella. Studio peliaikaa vaan lisää, jos jaksaa ja aikaa löytyy. Rehelliset, selvät ja hyvin avatut mielipiteet, ilman turhaa höttöä ja kiertelyä.Juha Malinen! Yes, onpahan jees jees miehet taka-alalla välillä.
Olihan se selvä, kerrankin vaan löytyi tuomari joka uskalsi antaa kortin.Ai tuo oli asiantuntijoiden mukaan selvä toinen ja ulos? No, tuon höntyilyn voi toki allekirjottaa kun on kortti alla. Mutta on niitä räikeämpiäkin pelirangastuksia jätetty viheltämättä.
Liekkö kuvat muilta sivustoilta, mutta tykkään...Tshekkien hallitus on myös tarjonnut rahaa maajoukkueen faneille että pääsevät katsomaan joukkueensa pelaavan.
En tiedä oliko tämä joku miina, mutta tuo on Pekka Lagerblom.Fiksuja nää studion kaverit. Väyrynen tää blondi ponnaripää äijä?
Liekkö kuvat muilta sivustoilta, mutta tykkään...
Tuttua on.
Mä mietin kanssa että oonko mä nyt ihan kujalla vai miksi ne puhuu Saksasta. Vissiin ehtisi huomennakin kun pelaavat.Äkkisiltään voisi studion perusteella kuvitella, että Saksa pelaa tänään.
Hyvää stooria kyllä irtoaa, mutta eikö tämä olisi tosiaan ollut parasta ajoittaa huomiseen, kun Saksa avaa kisat? Eikö esim. Espanjaa olisi voinut käsitellä nyt isommin. Toinen suurmaa, jolla nuorennusleikkaus ja uusi aalto tuloillaan. Oltais mielummin pidetty, vaikka siitä Espanjasta tällainen puolen tunnin keskustelu. Tai Ruotsistakin olisi varmasti irronnut tarinaa. On kyllä outoa ja epäloogista tämä YLE:n touhu. Ensin puolen tunnin Saksa-keskustelu ja sitten Suomi-inserttiä perään.Mä mietin kanssa että oonko mä nyt ihan kujalla vai miksi ne puhuu Saksasta. Vissiin ehtisi huomennakin kun pelaavat.