Noille voisi ostaa vokaaleja.
Kim Floor ja Janne Porkka tykkävät tästä
Noille voisi ostaa vokaaleja.
Itse menisin kyllä samantien lähimetsään parkumaan elämän kovuutta
Miettisin, että kuinka hyvin ne oikein pelaa alivoimalla, kun heti menivät tekemään johtomaalin.Miltä mahtaa tuntua suihkussa kun katsomo räjähtää huutoon EM- kisoissa maalin vuoksi pari minuuttia sen jälkeen kun olet ottanut punaisen kortin.
Tässä vaiheessa arvaisin että 1-2 Slovakialle... ;-) Ei ihan selkee...Aika selkee 2-1 Puolan peli tämä.
Ja vituttais miettiä, että pärjäävät paremmin ilman minua.Miettisin, että kuinka hyvin ne oikein pelaa alivoimalla, kun heti menivät tekemään johtomaalin.
Kaikki pelaajatko Slovakia aikoo vaihtaa ajanpelaamiseksi.
Joo, vaikka Lewandowski on ollut pari vuotta todella kova, niin tänään on näkynyt se selvä ero (etenkin takavuosien) Ronaldoon ja Messiin. Maailman parhaiden ja poikkeuksellisten pelaajien välinen tasoero tulee parhaiten esille sillon, kun pitäisi ottaa yksin joukkue reppuselkään.Tässä nyt on nähnyt Lewandowskin kohdalla mikä merkitys on seurakavereilla hänelle. Bayernissa tulee lapikkaaseen vähän toisenlaista syöttöä kuin nyt ja nyt näyttää aivan rivipelaajalta muiden joukossa.
Toisaalta lienee pallollisesti taitavampi ja parempi rakentamaan peliä.Slovakia vähän sellanen huuhkajat 2
Se Tanskapeli jätti toivomisen varaa mut se oli niin järkyttävä paikka monelle nii meni miten meniToisaalta lienee pallollisesti taitavampi ja parempi rakentamaan peliä.
Tuo stadion on yksi käyttökelpoisimmista missään. Leveät käytävät, loistavat opasteet, isot anniskelupisteet, mahtava äänentoisto ja vetää helposti 75 000 ihmistä ilman jonoja. Olen käynyt viime MM-kisoissa. Suosittelen menemään vaikka Zenitin peliin.
Vaihtoja on viisi ja vaihtokertoja kolme. puoliajalla tehdyt vaihdot eivät kuluta vaihtovuoroja. Tai näin minä olen säännöt ymmärtänyt.Ja ilmeisesti tähän ei edes lasketa puoliajalla tehtyjä vaihtoja....
Eikös venäläisten rakentamat stadionit pitäisi olla kaikki romahtamispisteessä?