Bergkamp teki 1998 myös yhden ihan kivan pikku kikkamaalin.Hollannista on jäänyt mieleen erityisesti Arjen Robbenin otteet MM-kisoissa 2010 ja erityisesti 2014 sekä van Bronchorstin tajuton laukaus suosikkiani Uruguayta vastaan MM-välierässä 2010. Yksi hienoimpia maaleja mitä olen päässyt livenä todistamaan.
Tässä pelissä nähtäneen enemmän kuin kaksi maalia.
De Roon sen sijaan osoittanut taas kerran hyödyllisyytensä. Maagisia ratkaisuja nimittäin!! Pallolla ja ilman sitä. Pallotaituri vailla vertaansa!Jos ekalta puolelta tunnilta pitäisi parhaat valita, niin kyllä Blindille pitäisi yksi piste kirjoittaa.
Noniin, kulmapotku Hollannille. Tästä maali, kiitos.
E: pelattiinkin taas lyhyenä.
Costinha ja Boulahrouz. Kannibaali Boulahrouz oli kyllä sikailija minun makuuni.
Vaikka mun viesti olikin pistekirjoitushassuttelua niin joo, totta, keskikentän pitää olla tuossa muodossa tärkeimmillä hetkillä.De Roon sen sijaan osoittanut taas kerran hyödyllisyytensä. Maagisia ratkaisuja nimittäin!! Pallolla ja ilman sitä. Pallotaituri vailla vertaansa!
Itselläni mieleen tulee Edgar Davids, rastat sekä nopeat lasit.Hollannista on jäänyt mieleen erityisesti Arjen Robbenin otteet MM-kisoissa 2010 ja erityisesti 2014 sekä van Bronchorstin tajuton laukaus suosikkiani Uruguayta vastaan MM-välierässä 2010. Yksi hienoimpia maaleja mitä olen päässyt livenä todistamaan.
Tässä pelissä nähtäneen enemmän kuin kaksi maalia.
Malinovski on kyllä sellainen seppä jonka kanssa pitää Hollannin olla varuillaan. Jatkuvasti vaarallinen pallon kanssa.
Tuli Teksti-tv.n kulta aikoina aina kytisteltyä millon tulee punanen kortti.Itselläni mieleen tulee Edgar Davids, rastat sekä nopeat lasit.
Vai olisiko Viktor KonovaLenkon veli?Onkohan Jarmo Lenko sukua Jarmo Koskelle tai Jarmo Piisiselle?