Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 248
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Aika räikeää pilkun kalastelua.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Siinä kyllä molemmin puolin kalasteltiin pilkkua äsken.. ei näin. Hyvä hyökkääjä ei tarvitse oscareita.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ukraina on ollut positiivinen yllätys ja toivon joukkueelle pelkästään hyvää

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ketäs siinä Hollanti-Portugali -matsissa 2006 ajettiin ulos? Ainakin Deco ja van Bronckhorst, oliko de Jong? Neljähän niitä oli. Ehkä kovempi kysymys, että ketkä kaikki sai kortin?
Costinha ja Boulahrouz. Kannibaali Boulahrouz oli kyllä sikailija minun makuuni.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ukraina on kyllä oikeasti taitavakin joukkue. Todella näyttävää pelaamista 16 alueen tuntumassa.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Hollannista on jäänyt mieleen erityisesti Arjen Robbenin otteet MM-kisoissa 2010 ja erityisesti 2014 sekä van Bronchorstin tajuton laukaus suosikkiani Uruguayta vastaan MM-välierässä 2010. Yksi hienoimpia maaleja mitä olen päässyt livenä todistamaan.

Tässä pelissä nähtäneen enemmän kuin kaksi maalia.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hollannista on jäänyt mieleen erityisesti Arjen Robbenin otteet MM-kisoissa 2010 ja erityisesti 2014 sekä van Bronchorstin tajuton laukaus suosikkiani Uruguayta vastaan MM-välierässä 2010. Yksi hienoimpia maaleja mitä olen päässyt livenä todistamaan.

Bergkamp teki 1998 myös yhden ihan kivan pikku kikkamaalin.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Jos ekalta puolelta tunnilta pitäisi parhaat valita, niin kyllä Blindille pitäisi yksi piste kirjoittaa.
De Roon sen sijaan osoittanut taas kerran hyödyllisyytensä. Maagisia ratkaisuja nimittäin!! Pallolla ja ilman sitä. Pallotaituri vailla vertaansa!

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Noniin, kulmapotku Hollannille. Tästä maali, kiitos.

E: pelattiinkin taas lyhyenä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt oli hieno koppi Ukrainan maalivahdilta

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
De Roon sen sijaan osoittanut taas kerran hyödyllisyytensä. Maagisia ratkaisuja nimittäin!! Pallolla ja ilman sitä. Pallotaituri vailla vertaansa!
Vaikka mun viesti olikin pistekirjoitushassuttelua niin joo, totta, keskikentän pitää olla tuossa muodossa tärkeimmillä hetkillä.

MegaForce

Jäsen

Itselläni mieleen tulee Edgar Davids, rastat sekä nopeat lasit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.