Hollannin ja futiksen oma Mika Pyörälä. Liimapelaaja, joka teki muista parempia. Pelipaikka, kuin pelipaikka kävi. Vasen laita tai vaikka oikea toppari. Todellakin todellinen soturi ja taistelija. Hieno mies!Dirk Kuyt oli kyllä myös viimeisen päälle soturi.
Totta. Eikä kyllä ollut aina de Jongin pelaamisessakaan.Joo mutta ei tässä nyt siitä ollut kyse.
Kovia pyöräilemäänkin, mutta ei varmaan Ranskan ympäriajossa pärjää, kun siellä kuitenkin mäkiäkin.Kesäisin uivat elleivät ole palloa potkimassa. Hyvä on Hollannissa harrastaa!
Heppoisemmasta kontaktista vihellettiin eilen Suomea vastaan.Aika räikeää pilkun kalastelua.
Jarmo luovutti vähän turhan helposti.Aika räikeää pilkun kalastelua.
Costinha ja Boulahrouz. Kannibaali Boulahrouz oli kyllä sikailija minun makuuni.Ketäs siinä Hollanti-Portugali -matsissa 2006 ajettiin ulos? Ainakin Deco ja van Bronckhorst, oliko de Jong? Neljähän niitä oli. Ehkä kovempi kysymys, että ketkä kaikki sai kortin?
Bergkamp teki 1998 myös yhden ihan kivan pikku kikkamaalin.Hollannista on jäänyt mieleen erityisesti Arjen Robbenin otteet MM-kisoissa 2010 ja erityisesti 2014 sekä van Bronchorstin tajuton laukaus suosikkiani Uruguayta vastaan MM-välierässä 2010. Yksi hienoimpia maaleja mitä olen päässyt livenä todistamaan.
Tässä pelissä nähtäneen enemmän kuin kaksi maalia.
De Roon sen sijaan osoittanut taas kerran hyödyllisyytensä. Maagisia ratkaisuja nimittäin!! Pallolla ja ilman sitä. Pallotaituri vailla vertaansa!Jos ekalta puolelta tunnilta pitäisi parhaat valita, niin kyllä Blindille pitäisi yksi piste kirjoittaa.
Noniin, kulmapotku Hollannille. Tästä maali, kiitos.
E: pelattiinkin taas lyhyenä.
Costinha ja Boulahrouz. Kannibaali Boulahrouz oli kyllä sikailija minun makuuni.
Vaikka mun viesti olikin pistekirjoitushassuttelua niin joo, totta, keskikentän pitää olla tuossa muodossa tärkeimmillä hetkillä.De Roon sen sijaan osoittanut taas kerran hyödyllisyytensä. Maagisia ratkaisuja nimittäin!! Pallolla ja ilman sitä. Pallotaituri vailla vertaansa!
Itselläni mieleen tulee Edgar Davids, rastat sekä nopeat lasit.Hollannista on jäänyt mieleen erityisesti Arjen Robbenin otteet MM-kisoissa 2010 ja erityisesti 2014 sekä van Bronchorstin tajuton laukaus suosikkiani Uruguayta vastaan MM-välierässä 2010. Yksi hienoimpia maaleja mitä olen päässyt livenä todistamaan.
Tässä pelissä nähtäneen enemmän kuin kaksi maalia.