Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 196
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt mennään. ORANJE!

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Rupesin just itse funtsimaan et miten päin nämä suomalaiset futisfanit on jotka ovat vuosien saatossa kannattaneet Saksaa, Englantia, Hollantia, Espanjaa jne. kisoissa. Itsellä isot sympatiat aina Hollannille ja osiltaan Portugalille. Toisaalta itelle on kans aina yhdentekevää kuka näissä kekkereissä pärjää. Suomen kanssa loogisestikin vain mestaruus kelpaa.

Tietty Suomi ykkösenä. Mutta Englannin ja Italian menestykselle hurrataan myös jos näikseen on.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tietty Suomi ykkösenä. Mutta Englannin ja Italian menestykselle hurrataan myös jos näikseen on.
Jos Suomi ja Hollanti ovat finaalissa, kannatan aivan sata-nolla Hollantia. Tämä siksi, että olen aina kannattanut Hollantia enkä koskaan Suomea.

Fordél

Jäsen
Mielenkiintoista nähdä, miten Stekelenburg pärjää maalissa. Luottamus ei ole suuri.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitäs helvettiä tämä tällainen on, kun molemmissa päissä tapahtuu koko ajan?

Suosikkijoukkue
Frank de Boer kolmas ihminen. Vääristääkö jotkut koalat vai mitkä yleisiä tilastoja?

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jos Suomi ja Hollanti ovat finaalissa, kannatan aivan sata-nolla Hollantia. Tämä siksi, että olen aina kannattanut Hollantia enkä koskaan Suomea.

Vähän sama, ja kohta kaikki tulevat kertomaan meille epäilyksensä varmana tietona miten sen johtuu "punaisista lyhdyistä ja ruohosta" :)

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tämä on jo ensimmäisen viiden minuutin perusteella tähän asti kisojen paras ottelu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ai että kun oli namutontti.

Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.