Hahah nauroin tälle myös."Valitsimme pelaajia, jotka ovat parhaita pelipaikoillaan." Paitsi avaukseen.
Hahah nauroin tälle myös."Valitsimme pelaajia, jotka ovat parhaita pelipaikoillaan." Paitsi avaukseen.
Yle on linjansa valinnut. Ehkä sitten kun Suomi tippuu saadaan vähän korkeampitasoista tuotantoa.
Ja kun tuosta 12 minuutista leikataan vielä nämä highlight ja tunnelman-nostatus pätkät pois, niin sitä itse analyysia taitaa tulla vielä tuotakin vähemmän...Pelin alkuun 12 min ja ennakot vasta käyntiin. Ei siis kovin kattavaa ennakkoa luvassa, odotuksissa oli ihan muuta.
Mut itse pelistä, on mielenkiintoista miten Englannin keskikenttä lähtee ottamaan pois Modricia.
Saatiinhan sentään sanottua, että Kane on kova maalintekijä.Joo tämä "ennakko" oli yhtä tyhjän kanssa.
Mutta missä Michael Owen?
Se on lopettanut jo.Mutta missä Michael Owen?
Olenko nyt aivan kamala ihminen, kun minulla pyörii päässä jo sellaisia ajatuksia, että nyt tämä Eriksenin tapauksen dramatisointi rupeamaan menemään jo vähän överiksi?
Joo oli aivan kamala tapaus, ja urheilu on aivan leikkijuttuja tuommoisten asioiden rinnalla, kun näet hänen puolisonsa itkevän rakkaan ihmisensä tilannetta. Eriksenillä on lisäksi lapsia, joka entisestään lisää tapauksen huolestuttavuutta.
Mutta nyt alkaa menemään jo vähän yli. Kivittäkää sitten, mutta tämmöistä tuumailen. Nuoria ihmisiä saa slaakeja ja kuolee traagisesti joka päivä ympäri maailmaa, ja siellä on aina surevia läheisiä ihan samalla tavalla taustalla. Mitään sen suurempaa haloota niistä ei kuitenkaan ikinä nosteta, vaikka ovat aivan yhtä surullisia tapahtumia.
Ja Eriksen ei sitäpaitsi onneksi kuollut tuohon.
Tai Davor Suker..Mutta missä Michael Owen?