EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 839 189
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mut itse pelistä, on mielenkiintoista miten Englannin keskikenttä lähtee ottamaan pois Modricia.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Pelin alkuun 12 min ja ennakot vasta käyntiin. Ei siis kovin kattavaa ennakkoa luvassa, odotuksissa oli ihan muuta.
Ja kun tuosta 12 minuutista leikataan vielä nämä highlight ja tunnelman-nostatus pätkät pois, niin sitä itse analyysia taitaa tulla vielä tuotakin vähemmän...

Minusta on ihan ookoo jos tuonne studioon otetaan naisia, joilla riittää kompetenssi analysoimaan peliä ja kertomaan hyviä näkökulmia, mutta ovathan tuon Ruotsalaisen jutut nyt vähän "kumpi tekee enemmän maaleja, voittaa" -tasoa. Eli ei tuolta kolmikolta nyt varmaan ihan hirveän syvällistä analyysia taida tulla.

Jaa, itse peliä analysoitiin studion osalta sitten about 4 minuuttia. Kyllähän YLE vetää nyt niin rumasti alta lipan, että aika hävettävää.

Harry Kane on kuulemma kova maalintekijä ja tätä nykyä hyvä syöttelijä. Viiltävää on analyysi.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
En kyllä ymmärrä tätä kansallishymnien päälle möykkäämistä
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tami corneriakin tuli ikävä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Joo huippupeli ja sanottiin, että Kane on hyvä maalintekijä. Englannin erikoiseen avauskokoonpanoon ei puututtu ollenkaan. Kroatiastakaan ei tosiaan mainittu, muuta että Modric on tärkein pelaaja.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Olisin itse laittanut Jordan Hendersonin pojan maaliin, mutta kai siellä annetaan tasoitusta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olenko nyt aivan kamala ihminen, kun minulla pyörii päässä jo sellaisia ajatuksia, että nyt tämä Eriksenin tapauksen dramatisointi rupeamaan menemään jo vähän överiksi?

Joo oli aivan kamala tapaus, ja urheilu on aivan leikkijuttuja tuommoisten asioiden rinnalla, kun näet hänen puolisonsa itkevän rakkaan ihmisensä tilannetta. Eriksenillä on lisäksi lapsia, joka entisestään lisää tapauksen huolestuttavuutta.

Mutta nyt alkaa menemään jo vähän yli. Kivittäkää sitten, mutta tämmöistä tuumailen. Nuoria ihmisiä saa slaakeja ja kuolee traagisesti joka päivä ympäri maailmaa, ja siellä on aina surevia läheisiä ihan samalla tavalla taustalla. Mitään sen suurempaa haloota niistä ei kuitenkaan ikinä nosteta, vaikka ovat aivan yhtä surullisia tapahtumia.

Ja Eriksen ei sitäpaitsi onneksi kuollut tuohon.

No sehän varmaan riippuu miten läheltä liippaa ja miten sen ottaa. Jos ei seuraa jalkapalloa eikä tiedä Erikseniä eikä katsonut ottelua, niin tanskalaisen jalkapalloilijan sydänkohtaus on olankohautuksella sivuutettava pikku-uutinen.

Toisessa ääripäässä sitten Eriksenin omaisten kauhunhetket. Ja siihen väliin jäänee sitten suurin osa ottelua katsoneista, joille tämän näkeminen oli pysäyttävä kokemus muttei aiheuttane elinikäistä traumaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös