Onko Sam Querrey nyt parempi tennispelaaja kuin Novak Djokovic
On tietenkin, aivan kuten Islanti on jalkapallossa Englantia parempi ja Ecuador kovempi kuin Brasilia. Tulostaulu ei valehtele.
Rauha maahan nyt jätkät. Espanja on edelleen kovin mutta nyt kävi haaveri. Eiköhän se palaa valtaistuimelle ens kisoissa.
Kuka väitti, että Espanja on kovin? Spanskit lähtivät turnaukseen kisojen kolmossuosikkina.Eipäs ole! Tulostaulu valehtelee.
Rauha maahan nyt jätkät. Espanja on edelleen kovin mutta nyt kävi haaveri. Eiköhän se palaa valtaistuimelle ens kisoissa.
Kuka väitti, että Espanja on kovin? Spanskit lähtivät turnaukseen kisojen kolmossuosikkina.
on aika hiljaista.
Vitsisi lässähti jo alkuviikosta, kun tämän aloitit. Jatka toki jos se sinua viihdyttää.Kiva että jäi sunnuntain peliinkin jotain panosta. Silloin kisaillaan turnauksen moraalisesta pronssimitalista.
Vitsisi lässähti jo alkuviikosta, kun tämän aloitit.
Muistaakseni ihan muut ihmiset aloittivat nämä jutut moraalisista kärkisijoista.
Johtunee varmaan siitä, ettei täällä ole Ronaldon takia juurikaan Portugali-faneja. Itse meinasin tehdä aiheen Portugalille, mutta ajattelin jättää sen tekemättä, sillä sen takia Portugali olisi tippunut jo alkuerissä.Portugalilla ei ollut edes omaa threadia täällä Saksaa yli kaiken ihannoivan palstan em-osiossa, joten toivon sitä Euroopan mestariksi. Ruotsi jäi surkeasti alkulohkoon, mutta tulee olemaan jatkossa joukkueen nuorentuessa iskukykyinen, kuten u21 em-kulta osoittaa ja Kroatia kovasta keskikentästään huolimatta suli jälleen kerran vähän odotetustikin symppaamistani joukkueista. Islannin otteet kisoissa toki ilahduttivat.
Eli olet samaa mieltä kuin moni muu tällä palstalla. Miksi silti naureskelet muille, kun Saksa ei päässyt finaaliin? Siksikö, että tulkitsit muiden pitävän Saksaa sataprosenttisen varmana mestarina?Eilisestä matsista melkein puolet nähtyäni olen itse sitä mieltä, että Saksa on tällä hetkellä Euroopan vahvin maajoukkue.
Ainakin itse nauran lähinnä näille analyyseille, jotka pohjaavat lähes yksinomaan yksittäiseen tai yksittäisiin otteluihin.Eli olet samaa mieltä kuin moni muu tällä palstalla. Miksi silti naureskelet muille, kun Saksa ei päässyt finaaliin? Siksikö, että tulkitsit muiden pitävän Saksaa sataprosenttisen varmana mestarina?
Miksi silti naureskelet muille, kun Saksa ei päässyt finaaliin?
Siksikö, että tulkitsit muiden pitävän Saksaa sataprosenttisen varmana mestarina?
Tais olla Unkari-IslantiOlikohan Wales - Portugali moraalinen finaali?