EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 398 337
  • 6 438

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Josta Pepe lentäisi suoralla punaisella ulos ja Ranskan voitto olisi entistä todennäköisempi. Miksi se Griezmann pitää teloa? Jalkapallo on välillä laji jossa sattuu vahinkoja, kuten nyt Payet vs C.Ronaldo.
Cedric kävi jo antamassa kovuutta Payetille ja en yllättyisi jos Pepe käy muistuttamassa vielä menemällä vähän normaalia kovempaa johki keskialueen tilanteeseen keltasen kortin riskilläkin. En toivo Griezmanille mtn pahaa onhan se itellä kiinni maalipörssi vedossaki.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Jälkimmäiseen kysymykseesi, ei, kyllä te kaikki olette yhtä rupusakkia.

Mielenkiintoista, että käytät termiä "te". Minulla kun katson vuodessa arvokisojen lisäksi ehkä pari matsia jalkapalloa enkä ole missään vaiheessa ilakoinut Ronaldon loukkaantumisella.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
En hirveästi pidä Ronaldosta mutta juuri nyt toivon Portugalin voittoa enemmän kuin koskaan.

Edit. Ja kyllähän se kaveri yritti hienosti polvi ilmeisen paskana pysyä kentällä. Vituttaa kerrankin hänen puolestaan.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Joltain Messiltä jalka poikki ja sitä ilakoi täällä, niin nyt tuulettavat nimimerkit vaatimassa pelikieltoa. Kertoo paljon ko. kirjoittajien tasosta. Tai lähinnä sen puutteesta.

Loukkaantumisille ei pitäisi kyllä koskaan ilakoida. Noh, ehkä en ihan hirveästi säälisi jos Pepellä jäisi matsi kesken, mutta kyllähän näissä peleissä pitäisi parhaiden pelaajien päästä pelaamaan.

Toivottavasti Ronaldo on kunnossa, vaikka en persoonasta pidäkään, eikä missaa kauden alkua.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en toivois loukkaantumista edes Sedineille. Ehkä jonkun Ben Bloodin pientä loukkaantumista en harmittelisi kun se itse jatkuvasti särkee muita.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
enkä ole missään vaiheessa ilakoinut Ronaldon loukkaantumisella.

Kuitenkin kirjoitit päivän ihanimmista kuvista sydämen kera Ronaldon loukkaantuessa?
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Lopetttakaa nyt jumalauta Härkönen ja Pasanen siitä Ronaldosta jauhaminen, siellä on peli käynnissä! Ronaldon loukkaantuminen oli ja meni jo aikoja sitten.
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Osaat varmasti itsekin laskea, onko joukkueen kannalta järkevämpää pelata 10 vai 9 kenttäpelaajalla.
Kuitenkin sinne kentän laidalle kaveri vietiin ja peli käynnistyi ennen huoltotoimenpiteiden valmistumista.

Kyllä tuo minun silmiini enemmän siltä näytti, että Ronaldo vain halusi kaikkien tietävän kuinka pahalta hänestä nyt tuntui.

Ennen paarien tuloa Rolle veti 30 metrin spurtin jossa polvi meni varmaankin lopullisesti rikki.
Lähinnä tuo toinen istahdus oli törkein. Paarit ja ruumis-imitaatio nyt oli korni mutta ymmärrettävä.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän tuossa Portugalin jätkät halua nyt voittaa koko paskan Crisulle + koko jengille ja kansalle. Eli yhdistäisikö tuo porukkaa.

Mulle on ihan sama kumpi näistä voittaa, joten siinä mielessä sopisi Portugalin voitto. Kävi miten kävi, ratkeisi edes viimeistään jatkoajalla
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kuten sanottu, ihailin upeita kuvia katsomosta.

Eli vastenmielisen lisäksi vielä helvetin lapsellinenkin, ainakin selityksen perusteella. Jatka toki valitsemallasi linjalla. Kantaa varmasti pitkälle.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Eli vastenmielisen lisäksi vielä helvetin lapsellinenkin, ainakin selityksen perusteella. Jatka toki valitsemallasi linjalla. Kantaa varmasti pitkälle.

Onnittelut, teit juuri johtopäätöksiä ja leimasit ihmisen vastenmieliseksi ja helvetin lapselliseksi parin keskustelupalstaviestin perusteella :D
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Jotenki nyt vähä seisahtu tää peli. Millon jysähtää, vai läpsytelläänkö rankkareille nollanollaa :P
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Islantilaiset ostivat liput finaaliin...

Oon muuten satavarma että noi chantit leviää vielä Rioonkin, watch.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös