Joltain Messiltä jalka poikki ja sitä ilakoi täällä, niin nyt tuulettavat nimimerkit vaatimassa pelikieltoa. Kertoo paljon ko. kirjoittajien tasosta. Tai lähinnä sen puutteesta.
Josta Pepe lentäisi suoralla punaisella ulos ja Ranskan voitto olisi entistä todennäköisempi. Miksi se Griezmann pitää teloa? Jalkapallo on välillä laji jossa sattuu vahinkoja, kuten nyt Payet vs C.Ronaldo.Pepe vois tasotella peliä ja käydä telomassa Griezmanin
No ei, mutta eikö sinne kentänlaidalle sitten olisi voinut 5 minuutin pomppimisen jälkeen kävellä ihan itse?Vaihdetaan kentältä pois. Onko tääkin sit teatteria ja lisähuomiota?
Kyllä Messikin siihen halveksuttavaan latinofutisteatteriin kuuluu. Ei ehkä niin huomiohuora, mutta yhdess barcan kanssa antipatialistan kärkisijoilla.Hahah mitä kateellisen kitinää. Mene runkkaamaan sen messiinan kuville niin tulee vähän parempi mieli.
Tämä. Varsinkin kun kyseessä on pelaaja, joka haluaisi voittaa maalleen ja maansa paidassa kerrankin jotain isoa.Pidän jollain tasolla vähän jopa sairaana sitä, että ilakoidaan pelaajan loukkaantumisella.
No ei, mutta eikö sinne kentänlaidalle sitten olisi voinut 5 minuutin pomppimisen jälkeen kävellä ihan itse?
Kyllähän tuo nyt on aika naurettavaa että peli vedetään seis kolme kertaa yhden loukkaantumisen takia. Tähtipelaaja tai ei, kyseessä kuitenkin joukkuepeli.
Ekan kerran ikinä käy C.Ronaldon itkuja oikeasti sääliksi
Ei voi ymmärtää.No ei, mutta eikö sinne kentänlaidalle sitten olisi voinut 5 minuutin pomppimisen jälkeen kävellä ihan itse?
Kyllähän tuo nyt on aika naurettavaa että peli vedetään seis kolme kertaa yhden loukkaantumisen takia. Tähtipelaaja tai ei, kyseessä kuitenkin joukkuepeli.
Milloin näin on tapahtunut? Ja nämä Messin jalan poikki menevistä tuulettavat henkilöt ovat vai jotenkin tasokkaampia kirjoittajia?
Pepe vois tasotella peliä ja käydä telomassa Griezmanin