EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 876
  • 6 438

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en jalkapallosta mitään tiedä, mutta mikä ihme tyyppi tuo Englannin valmentaja on? Oliko ollenkaan edes valmisyauduttu tilanteeseen, että Englanti olis ollut tappiolla? Tuntui että valmentaja oli lamaantuneena ja luovuttaneena viimesen 30min.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
suomalainen olen mutta en mä tahdo meidän majua kisoissa nähdä. En osaa kannustaa niitä. Enemmän saan iloa muiden maiden hyvistä otteista.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjoitinko jotain Brexitistä juuri ennen peliä, hä!!? Noi vitun spedet teki sen heti perään uudestaan!!! Ihan itse.

Saarilla on pikku jumpat paikallaan! Toivottavasti Ranskan armeija muistaa vielä noita takavasempaan pyrkiviä huligaanimulkkuja. Oppisivat olemaan. Kevyttä legioona joogaa.

Hodari! Ei hätää. Maailman parhaan futissarjan jengeistä aivan saletisti joku palkkaa kesken alkavan kauden. Normisettiä tämä suoritus, ei hätää
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en jalkapallosta mitään tiedä, mutta mikä ihme tyyppi tuo Englannin valmentaja on? Oliko ollenkaan edes valmisyauduttu tilanteeseen, että Englanti olis ollut tappiolla? Tuntui että valmentaja oli lamaantuneena ja luovuttaneena viimesen 30min.
Sama puu-ukko on joskus valmentanut Suomenkin maajoukkuetta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Selostaja <3
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Vitut on edessäpäin, studio. Suomi ei pääse IKINÄ kisoihin. Oikeasti vituttaa aika lailla tämä Englannin puppelointi, mutta onhan tähän tottunut.

Ei ne kaikki ole edessäpäin, jokunen on jäänyt taaksekin. Mutta elämä jatkuu.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllähän Englanti pelasi ihan omalla tasollaan nämäkin kisat. Ehkä tällä kertaa oli vähän yllättävä joukkue, joka pudotti, mutta tuollainen round 16 ja joskus puolivälierät on tuon maan taso.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se, että valitetaan valittamisesta, vasta suomalaista onkin. Mitään negatiivista ei saisi koskaan sanoa, vaan pitäisi nähdä posia sysipaskoissakin suorituksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös