EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 398 166
  • 6 438

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jos tuohon vihellykseen mun pitkävetoni kusee nii vittu.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Enpä ole juuri nähnyt Zlatanin pelejä, mutta jo tämän yhden pelin perusteella voi todeta, ettei kummoinen kuningas ole kyseessä. Joten suomalaisten tuurilla tämä turhake siirtyy SJK:hon viemään peliajan joltain lupaavalta juniorilta. Pistää jo oikeen vihaksi etukäteen.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Ei missään tapauksessa ainakaan paitsio. Korkea jalkakin on melko tulkinnanvarainen juttu, belgialaispelaaja kumartui aika alas. Hyvä ote muuten Ruotsilla nyt.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä ole juuri nähnyt Zlatanin pelejä, mutta jo tämän yhden pelin perusteella voi todeta, ettei kummoinen kuningas ole kyseessä.
No tämä selittääkin paljon esim. tuota kuvailuasi kömpelöstä Zlatanista.

Minä olen nähnyt paljon Zlatania läpi uransa, aika perkeleesti itse asiassa ja jos kiinnostaa kannattaa tutustua vaikka sitten YouTubesta kaverin edesottamuksiin läpi uransa, ja mikä ettei katsella noita mestaruusmääriä sekä maalimääriäkin siinä sivussa.

Aika kaukana turhakkeesta mutta mielipiteen jotenkin ymmärtää, jos 35-vuotias pelaaja on ensimmäisiä kertoja katselussa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Vihellettiin tilanne "korkeaksi jalaksi". Lähinnä näytti siltä, että belgialainen sukelsi pää edellä Zlatanin jalan lähelle.

Ok. Kamaan Ruotsi, tehkää nyt se maali.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joten suomalaisten tuurilla tämä turhake siirtyy SJK:hon viemään peliajan joltain lupaavalta juniorilta.
Olin jo osittain samaa mieltä, mutta kyllähän nuo kaksi viimeistä sanaa meinasivat että johonkin huumoriketjuun tämä kuului. Vai meinaatko nyt jotain mamu-junioria?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kyllä se kohta uppoaa. Ruotsin pitää ruveta ottamaan enemmän riskejä.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Olin jo osittain samaa mieltä, mutta kyllähän nuo kaksi viimeistä sanaa meinasivat että johonkin huumoriketjuun tämä kuului. Vai meinaatko nyt jotain mamu-junioria?
No ei ole SJK:n junnut ihan parhaalla tavalla hallussa. Käsitykseni mukaan siellä kuitenkin on nousemassa 16v Lauri Dalla-Ville-Galle ryminällä liigamiehistöön.

Edit: Nyt oli jo maali lähellä.
 

Ralph

Jäsen
Kolmosmokke Federico Marchettia lukuunottamatta kaikki Italian joukkueen pelaajat ovat olleet kentällä tässä turnauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös