Paljonkohan tosta Portugalin ja Hunkarin ottelun tuloksesta nettos veikkaaja. Asian voi tietty tutkia, kvg.
Ei ole kömpelö ihan ensimmäinen kuvaava sana joka tulee Zlatanista mieleen, ollut kaikkea muuta läpi uransa.Zlatani on kyllä honkelon ja kömpelön oloinen kuikelo. Mutta iso sillä oli.
Veikkaus:
3- 3 164,90
Siinä ryöstettiin maali. Nolo tuomio
Tekisi nyt tänään yhden.
Jos olisi Veikkaukselle jokaiseen otteluun pelannut tulosvetoon molemmille joukkueille nolla, yksi ja kaksi maalia, voittoa olisi tullut 43,30 euroa.Kiitän. Ihan kiva kerroin. Islanti-Itävallassa oli vain 9,83. Kvgooglasin.
No tämä selittääkin paljon esim. tuota kuvailuasi kömpelöstä Zlatanista.Enpä ole juuri nähnyt Zlatanin pelejä, mutta jo tämän yhden pelin perusteella voi todeta, ettei kummoinen kuningas ole kyseessä.
Jos olisi Veikkaukselle jokaiseen otteluun pelannut tulosvetoon molemmille joukkueille nolla, yksi ja kaksi maalia, voittoa olisi tullut 43,30 euroa.
En tiedä. Valavuori on ehkä viimeinen ihminen, jonka tekemiset kiinnostaa minua.Eikö toi oo Valavuoren vetotaktiikka?
En tiedä. Valavuori on ehkä viimeinen ihminen, jonka tekemiset kiinnostaa minua.
Millainen tilanne, olin paskalla niin en nähnyt.
Ei vaan sen toisen ruotsalaisen jalan alle?sukelsi pää edellä Zlatanin jalan lähelle.
Vihellettiin tilanne "korkeaksi jalaksi". Lähinnä näytti siltä, että belgialainen sukelsi pää edellä Zlatanin jalan lähelle.
Olin jo osittain samaa mieltä, mutta kyllähän nuo kaksi viimeistä sanaa meinasivat että johonkin huumoriketjuun tämä kuului. Vai meinaatko nyt jotain mamu-junioria?Joten suomalaisten tuurilla tämä turhake siirtyy SJK:hon viemään peliajan joltain lupaavalta juniorilta.
Olin jo osittain samaa mieltä, mutta kyllähän nuo kaksi viimeistä sanaa meinasivat että johonkin huumoriketjuun tämä kuului. Vai meinaatko nyt jotain mamu-junioria?
No ei ole SJK:n junnut ihan parhaalla tavalla hallussa. Käsitykseni mukaan siellä kuitenkin on nousemassa 16v Lauri Dalla-Ville-Galle ryminällä liigamiehistöön.Olin jo osittain samaa mieltä, mutta kyllähän nuo kaksi viimeistä sanaa meinasivat että johonkin huumoriketjuun tämä kuului. Vai meinaatko nyt jotain mamu-junioria?