EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 398 170
  • 6 438

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oho, Ruotsi sai jotakin aikaan!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
EKA LAUKAUS MAALIA KOHTI. VOITTOA
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneksi tässä E-lohkossa ei tullut "lohkofinaalia" eilisen Kroatia-Espanja ottelun tapaan. Olisi silloin voinut olla molemmilla joukkueilla halu hävitä ja päästä lohkokakkosena kaavion helpommalle puolelle.
 

Ralph

Jäsen
Tähän varmasti yhtyvät kaikki sivistysvaltioissa elävät ja omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset.
Mitä pahaa Venäjän maajoukkueen pelaajat ovat tehneet, jos näin ajattelet? Minulla ei ole mitään ketään venäläispelaajaa vastaan.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä pahaa Venäjän maajoukkueen pelaajat ovat tehneet, jos näin ajattelet? Minulla ei ole mitään ketään venäläispelaajaa vastaan.

Ei kai maajoukkueen kannattamista tarvitse perustaa vain siinä pelaaviin pelaajiin? Ruotsin puolella muuten mennään täälläkin.
 

Ralph

Jäsen
Ei kai maajoukkueen kannattamista tarvitse perustaa vain siinä pelaaviin pelaajiin?
Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.

Nojuu, en minäkään sanoisi että tuo on joku ajattelevan ihmisen velollisuus. Silti itse en venäläisurheilua kannata, kun sitä selkeästi politiikkaan valjastetaan, mutta kuitenkaan venäläistä taidetta tai kirjallisuutta vastaan minulla ei ole mitään (tosin enpä tuoretta sellaista juuri tunnekaan). Mutta se tästä offtopicista.

Zlatan otti ilmeisesti osumaa kupoliin. Koskahan muuten fudiksessa aletaan kiinnittää noihin päähän tuleviin kolhuihin suurempaa huomiota? Niitä tulee yllättävän paljon ja kun pelaajat harvoin tulevat vaihtoon sellaisen saatuaan, voi noista koitua haittaa pidemmän päälle.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.
En sanonut vihaavani venäjää, lähinnä säälin venäläisiä siinä missä pohjois-korealaisiakin.
Mutta kuten jo yleisurheilun puolellakin nähtiin, niin eipä noita isoissa kisoissa kaivata. Siinä(kin) valtiossa urheilun päätehtävä taitaa olla vain ylistää suuren johtajan politiikkaa. Mutta ehkä tästä aiheesta voi keskustella jossain muussa ketjussa.
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.
Jos venäläisten kansanedustajien mielestä nuorten jääkiekon mm-ottelulla on "sotapoliittinen merkitys", niin kyllä jalkapallon Euroopan mestaruus kisoilla läntisten demokratioiden maajoukkueita vastaan luulisi olevan jotain merkitystä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Toiveissa Ruotsin voitto, niin saataisiin Ranska/Belgia, Ruotsi/Unkari ja Wales/P-Irlanti parit. Ai ai mitä tykitystä ottelusta toiseen olisikaan luvassa. HEJA SVERIGE!
 

Ralph

Jäsen
Minkäköhän takia Zlatan lopettaa maajoukkueessa?
Seuraavien arvokisojen aikaan on jo 36-vuotias, joten ei kai se mikään ihme ole. Näissä kisoissa on mukana 16 vähintään tuon ikäistä eli keskimäärin alle yksi per joukkue.
 

Ralph

Jäsen
Jos venäläisten kansanedustajien mielestä nuorten jääkiekon mm-ottelulla on "sotapoliittinen merkitys", niin kyllä jalkapallon Euroopan mestaruus kisoilla läntisten demokratioiden maajoukkueita vastaan luulisi olevan jotain merkitystä.
Miten jalkapallomaajoukkue liittyy kansanedustajien mielipiteeseen? En minä pidä monesta suomalaisesta kansanedustajasta, mutta ei se estä mua kannustamasta HPK:ta.

Itse en koe mitään tarvetta yhdistää politiikkaa ja urheilua, ellei sitten siellä ole urheilemassa joku poliitikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös