Slovenialla vissiin ollut pitkäkin reissu?Wales mennee noista mahollisista vastustajista jatkoon ja Saksa hoitanee Slovenian nopeasti kotimatkalle.
Ruotsilla miellyttävä peliasu.
Tähän varmasti yhtyvät kaikki sivistysvaltioissa elävät ja omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset.Venäjä on inhokki numero yksi.
Mitä pahaa Venäjän maajoukkueen pelaajat ovat tehneet, jos näin ajattelet? Minulla ei ole mitään ketään venäläispelaajaa vastaan.Tähän varmasti yhtyvät kaikki sivistysvaltioissa elävät ja omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset.
Mitä pahaa Venäjän maajoukkueen pelaajat ovat tehneet, jos näin ajattelet? Minulla ei ole mitään ketään venäläispelaajaa vastaan.
Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.Ei kai maajoukkueen kannattamista tarvitse perustaa vain siinä pelaaviin pelaajiin?
Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.
Ei auta enää, sut on nähty.Näin homon viestin jälkeen jouduin karskeilemaan:
olispa Inka kisauutisissa, sitä vois vetää ronttooseen!
En sanonut vihaavani venäjää, lähinnä säälin venäläisiä siinä missä pohjois-korealaisiakin.Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.
Jos venäläisten kansanedustajien mielestä nuorten jääkiekon mm-ottelulla on "sotapoliittinen merkitys", niin kyllä jalkapallon Euroopan mestaruus kisoilla läntisten demokratioiden maajoukkueita vastaan luulisi olevan jotain merkitystä.Ei, mutta onko pakko yhdistää Venäjän maajoukkue esimerkiksi Putiniin? Kun tuossa tuomittiin, että jokainen omilla aivoilla ajatteleva vihaa Venäjää. Itse en ainakaan, koska en keksi mitään syytä siihen.
Ei auta enää, sut on nähty.
Seuraavien arvokisojen aikaan on jo 36-vuotias, joten ei kai se mikään ihme ole. Näissä kisoissa on mukana 16 vähintään tuon ikäistä eli keskimäärin alle yksi per joukkue.Minkäköhän takia Zlatan lopettaa maajoukkueessa?
Se varmaan aavisti ettei Ruotsi tule pelaamaan hetkeen isoissa kisoissa, niin on hyvä syy jättää turhat karsintapelit väliin. Ja jos Ruotsi pääseekin kisoihin niin ainahan voi mieli muuttua ;)Minkäköhän takia Zlatan lopettaa maajoukkueessa?
Miten jalkapallomaajoukkue liittyy kansanedustajien mielipiteeseen? En minä pidä monesta suomalaisesta kansanedustajasta, mutta ei se estä mua kannustamasta HPK:ta.Jos venäläisten kansanedustajien mielestä nuorten jääkiekon mm-ottelulla on "sotapoliittinen merkitys", niin kyllä jalkapallon Euroopan mestaruus kisoilla läntisten demokratioiden maajoukkueita vastaan luulisi olevan jotain merkitystä.
Carl Philipin eukko on tosiaan ihan kelvollinen.Nyt vituttaa.
Carl Philipkö katsomossa! Sillähän on se ihan ok eukko.