EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 729
  • 6 438

Barney

Jäsen
Messikin on antanut isot rahat hyväntekeväisyyteen, mutta ei hän niistä huutele, koska hän ei tee sitä julkisuuden takia.
Onko nämä niitä samoja rahoja, jotka hän on hankkinut veroja kiertämällä? Muutenkin hauska viesti, jos olet vain huono trolli. Jos tuon viestin tosissasi kirjoitit, niin taitaa sinulla olla aika surullinen elämä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Onko nämä niitä samoja rahoja, jotka hän on hankkinut veroja kiertämällä?

Pystyyköhän epämääräiset ja kyseenalaiset hormonihoidot vähentämään Espanjassa verotuksessa?

Vai kannattaisiko hiirulaisen siirtyä Zenitiin?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sukkahousut/miehekäs parta- vertaus oli kyllä täysin legendaarinen jopa tuon messikalsarin mittapuulla.

Mä olen aina ihmetellyt sitä, kun jotkut jaksaa valittaa siitä, että lahjotetaan hyväntekeväisyyteen vain julkisuuden takia. Mitä helvetin väliä sillä on, millä tarkoituksella sinne lahjoittaa, jos ne rahat menee kuitenkin hyvään tarkoitukseen? Ihan yhtä paljon apua niistäkin rahoista on verrattuna niihin, joista ei pidetä niin meteliä. Varsinkin kun kukaan täällä ei tiedä yhtään mitään totuuksia Ronaldon tarkoitusperistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilinen iltamatsi meni ns. päin vittua, muttei mitään ole menetetty, ja tänään seuraamme voittaako Ranska lohkonsa puhtaalla pelillä.
 

Yö-Orava

Jäsen
Ihan ”mielenkiintoista keskustelua” näköjään ollut viime yönä täällä. :D Jos jotain satunnaisia ajatuksia raapustaisi itsekin asiasta, tässä illan matseja odotellessa.

Iso osa tännekin kirjoittavista ottaa asiat niin saatanan mustavalkoisina, villeleinojen ja ralphien kaltaiset fanipojat etunenässä. Jos satut olemaan suosikkini, olet läpeensä hyvä ja täydellinen ihminen, et voi tehdä mitään kyseenalaista, enkä sinua mistään kritisoi. Kaiken selitän ja käännän aina parhain päin. Vaikea sanoa, vetävätkö jotain palstaroolia vai ovatko oikeasti noin lapsellisia. Toki kärjistys ja sen sellainen kuuluu nettikirjoittelun henkeen, mutta rajansa kaikella.

Ja vastaavasti joku Ronaldo on sitten monien mielissä paholaisesta seuraava. Mielestäni vihaamista saa hävitä, vaatimustason tuleekin olla korkealla, mutta sitten taas sen verran on itsekin tullut pelattua, että aina pitää osata antaa vastustajalle arvoa, kunnioittaa peliä ja myös tulosta. Miinusta esimerkiksi Ronaldon Islanti-pelin jälkeisistä kitinöistä. Esimerkiksi tästä syystä joku Peyton Manning’kin on ihan ylivoimaisia suosikkejani. Osaa suhtautua peliin terveellä tavalla, ja juuri siten kuin pitää: elämässä on muutakin. Kuitenkaan koskaan ei ole valmistautumisesta hänen kohdallaan jäänyt homma kiinni, pikemminkin päinvastoin. Eläköitymispressistään voi kukin tykönään tarkistella löytyikö rakkautta ja arvostusta lajillensa. Monia muitakin kyseenalaisia tai arveluttavia kommentteja on Rolle kenties antanut, mutta paljon myös on hyvää uraltaan, on aidosti juhlinut joukkuekavereiden maaleja (seriously? :D), enkä sen enempää häntäkään halua demonisoida.

Vaikka Ronaldossa on monia piirteitä joistan en pidä, tällainen laajemman mobin jatkuva lynkkays kääntää minut lopulta lähes aina sympatiseeraamaan; vähän sama tapahtui esim. Alexander Ovechkinille muutama vuosi sitten synkimpinä aikoinaan: iloitsin aina vähän extraa hänen maaleistaan ja muista onnistumisista, vaikka alunperin kaksikon tullessa liigaan, olin pikemminkin "pro-crosby", jos näin voi sanoa.
 

Ralph

Jäsen
Iso osa tännekin kirjoittavista ottaa asiat niin saatanan mustavalkoisina, villeleinojen ja ralphien kaltaiset fanipojat etunenässä. Jos satut olemaan suosikkini, olet läpeensä hyvä ja täydellinen ihminen, et voi tehdä mitään kyseenalaista, enkä sinua mistään kritisoi.
No miten minä nyt yhä olen C.Ronaldo-keskusteluun osallinen ja ketä minä olen täydellisenä ihmisenä pitänyt? Vai huvikseenko nostit minut esille?
 

Yö-Orava

Jäsen
No miten minä nyt yhä olen C.Ronaldo-keskusteluun osallinen ja ketä minä olen täydellisenä ihmisenä pitänyt? Vai huvikseenko nostit minut esille?
Tulit ensimmäisenä mieleen totaalisen mustavalkoiseen fanitukseen ja puolusteluun liittyen. Et ehkä juuri tässä nimenomaisessa casessa osallisena, mutta saattoipa sullakin joku koni tässä taistelussa olla historiassa. Ei voi muistaa liian tarkkaan, noita tyhjän jankkauksia tosiaan jaksa niin antaumuksella lukea.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kohta mennään taas. Piia Pasanen oli just uutisissa. Taidan syttyä sille ehkä jopa enemmän kuin Inkalle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Sveitsi on vaihtanut Teemu Pukin johonkin toiseen kärkipelaajaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ranskan valmentaja Nicolas Deschamps on muuten Kärppien kasvatti.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Onko Albanialla mitään teoreettista panosta pelissä? Viimeksi, kun tällä formaatilla pelattiin MM-kisoja, niin 3 pistettä ei riittänyt jatkopaikkaan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko Albanialla mitään teoreettista panosta pelissä? Viimeksi, kun tällä formaatilla pelattiin MM-kisoja, niin 3 pistettä ei riittänyt jatkopaikkaan.
Kyllä 3:lla pisteellä voi hyvin päästä vielä jatkoon. Toki Albanialla on tällä hetkellä huono maaliero joka hankaloittaa asiaa. Albania tarvinnee siis apuja muista lohkoista.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Pogba rakentaa itse paikkansa ja väläyttelee jatkuvasti. Tulos toistaiseksi tasoa Ronaldo.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Esimerkiksi Tsekin ja Turkin välinen tasapeli sekä Irlannin ja Ruotsin tappiot Italialle ja Belgialle riittäisi Albanian voittaessa sille jatkopaikkaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kyllä Sveitsiä nyt potkitaan päähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös