EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 398 407
  • 6 438

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onkos tää nyt Saksan ensimmäinen tasapeli sitten niiden Suomi-ottelujen jälkeen? Joskus 2008
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sellasta. Seuraisin varmaan jalkapalloa enemmän, jos se ei olis noin puolustuspainotteista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Muistanko ihan pisin viduraa mut eikös saksa pelanut yhden tasurin matkalla mestariksi 2014 lopputurnauksessa?

Periaatteessahan Saksa pelasi peräti kolme "tasuria" kun Algeria ja Argentiina kaatuivat vasta jatkoilla. Ainakin minun nähdäkseni Puola oli vahvuudestaan huolimatta tippumassa kelkasta, mikäli tässäkin pelissä tänään olisi jatkoille menty.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mä en jaksa ymmärtää tätä "kovempien" kehumista. Ei Puola puolustellut missään vaiheessa, ihan samalla tavalla ne haastoi. Se että joku vetää jotain helvetin pallonhallintaa, ei tee siitä mitään paremmin pelannutta joukkuetta, näissä mitään tyylipisteitä jaeta.

Eli jos vaikkapa Suomi pitäisi palloa hallussa kolmasosan peliajasta ja pelaa nolla-nollan Saksaa vastaan, niin sitä ei tulkita puolustukselliseksi menestykseksi? Pukilla oli toki kaksi maalipaikkaa, joista joku olisi voinut tehdä...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuka muuten uskoo, että joku Backen skouttausmatka Ranskaan hyödyttää Suomea? Mulla on oma mielipide asiasta...
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikös tässä aidollsissa saa äänestää aina joka pelin jälkeen joka jengistä yhden pelaajan huitsin vittuun? Mä äänestän Öziliä
 

Ralph

Jäsen
Voi että, Ylen huonoin selostaja kaivettu Italian peliin. No, eihän peli voi olla kaikin osin täydellinen.

Mielummin Italian voitto paskalla selostuksella kuin Ruotsin voitto hyvällä selostuksella.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
No niin Svea-mamman pojat, eiköhän laiteta Italiaa turpaan niin että heilahtaa.
 

Ralph

Jäsen
Zlatan kaatoi Barzaglin päin itseään ja kalasti sitten pilkkua. Hyvä yritys kuitenkin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei vakuuta Italia, ihan kusessa.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Italia on aivan hädässä. Joutuvat jatkuvasti repimään Ruotsin pelaajia ja pelaavat muutenkin huonosti. Veikkaan, että häviävät tänään 2-0.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Osaako joku kertoa miksi Ola Toivonen ei ole Ruotsin joukkueessa, onko loukkaantunut vai eikö vain mahdu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös