EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 403 004
  • 6 438

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä ainkin tykkään tästä seurannasta. Tykkään myös kaikista Liiga ja mömmöm seurannoista. Itse peliin ne liittyy usein varsin vähän, mutta erittäin hyvää viihdettä ovat ja minusta se on sen seurannan tärkein pointti, ne tuovat lisäarvoa sille mitä jo kaikki näkevät muutenkin tapahtuvan töllössä tai kuulevat jonkin radiovastaanottimen ääressä.

Niin minäkin tykkään! Hyvää entertainmenttia ja välittömiä reaktioita, joista nyt ei pidä jälkikäteen niin mussuttaa.
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Minä ainkin tykkään tästä seurannasta. Tykkään myös kaikista Liiga ja mömmöm seurannoista. Itse peliin ne liittyy usein varsin vähän, mutta erittäin hyvää viihdettä ovat ja minusta se on sen seurannan tärkein pointti, ne tuovat lisäarvoa sille mitä jo kaikki näkevät muutenkin tapahtuvan töllössä tai kuulevat jonkin radiovastaanottimen ääressä.
Sama. Parasta viihdettä kun jutut alkaa pikkuhiljaa karkaamaan käsistä
 
"Vähän" erilainen meininki kuin ekalla puolikkaalla. Mitä lie pukukopeissa haisteltu?#palligate
Jos olisi etelän joukkueet kentällä, epäilisin korkeintaan hiuslakkaa haistelluksi.

Nämä on sentään tosimiehiä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katsoin nopeasti että joku saksalainen pelasi mustat Addun verkkarit jalassa, mutta se olikin vähän tummempi kaveri muutenkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Yön tumma kamelikuski", sanoi taksimies jouluna ammattitoveristaan. Tuli mieleen näistä tummista miehistä. Onko Puolalla tummia miehiä joukkueessaan? Juutalaisia tuskin on, antisemitismin "kehdossa". Sakemannit teki likaisen työn. Ja saivat vittuilun palkaksi. jos polskit olis rehellisiä, ne pystyttäs saksalaisille patsaita.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Löwille pitäisi olla oma kamera. Kyllähän se alkaa omankin perseen haistelu alkaa kiinnostamaan jos toinenkin niin tekee. Joku väitti lehdessä että tapa on sosiaalisesti sopimaton, mutta tarttuva se ainakin on. Onko se silloin sopimatonta, jos muut matkii apinan tavoin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
"Yön tumma kamelikuski", sanoi taksimies jouluna ammattitoveristaan. Tuli mieleen näistä tummista miehistä. Onko Puolalla tummia miehiä joukkueessaan? Juutalaisia tuskin on, antisemitismin "kehdossa". Sakemannit teki likaisen työn. Ja saivat vittuilun palkaksi. jos polskit olis rehellisiä, ne pystyttäs saksalaisille patsaita.
Mä oon jutellut jonkun puolalaisen juutalaisen kanssa. Tai no en kyllä ees tiiä oliko se. Oli se varmaan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jumankauta tämä Saksa-Puola matsin tuomari on loistava. Taas kortti paidasta takaapäin repimisestä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tasa-arvon nimissä seuraavaan peliin pitäisi saada miespuolinen homo kommentoimaan. Onkohan Haavisto futissmiehiä?

En tiedä onko futissmiehiä mutta ehkä on fetissmiehiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tää Hummels on aikas hyvä pelaaja.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitä! Ville Klinga juonimassa Puolan vaparia. No ei ihme että se epäonnistui.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen nähnyt youtubesta kun kesken juhlinnan joukkuekaveri koittaa työntää sormensa toisen anukseen. Toki oli shortsit välissä. Urheilijat ovat muuten vähän gay kun taputtelevat pyllylle.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Olen nähnyt youtubesta kun kesken juhlinnan joukkuekaveri koittaa työntää sormensa toisen anukseen. Toki oli shortsit välissä. Urheilijat ovat muuten vähän gay kun taputtelevat pyllylle.

Ronaldohan on homo. Se käy jatkuvasti kotimaassaan jonkun miehen luona. Lapsenkin hankki joltakin tarjoilijalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös