Väsyneet Kädet
Jäsen
Portugalin pelaajilla väärät napit, kun eivät pysy pystyssä? Humoristista loikkimista.
Ehkä syynä ei ole nappulakengät vaan se, että Portugalin pelaajat ovat Portugalin pelaajia.Portugalin pelaajilla väärät napit, kun eivät pysy pystyssä? Humoristista loikkimista.
Aivan. Tuo voi hyvinkin pitää kutinsa. Taitaa olla tässä vastakkain kamppailupelaamisen kaksi eri koulukuntaa.Ehkä syynä ei ole nappulakengät vaan se, että Portugalin pelaajat ovat Portugalin pelaajia.
Ei viski vaan vinski eli vinsent... Mulla on se hahmo vielä jossain, prätkä kansOsa on kalalla matkaradion kanssa. Tosin huusivat just niin lujaa, että kalat kaikkos.
Moto on muuten hieno nimi -aika magee käsi sillä. Viski tosin coolein prätkähiiristä, Moto on vähän sellainen steroidihiiri.
Ai, Siis kyllä mä tiedän että se on Vinski. Kirjoittaminen on välillä haastavaa autocorrectin kanssa. Olen vissiin usein käyttänyt sanaa viski. Viski on kyllä hyvää. Mulla on Jamesonia.Ei viski vaan vinski eli vinsent... Mulla on se hahmo vielä jossain, prätkä kans
Tässähän on allekirjoitusainesta, jos tulee uudelle tarvetta.Moto on vähän sellainen steroidihiiri.
Kyllä, Islanti ehdottomasti ansaitsisi voiton.Ehkä lopulta vähän epistä, jos tää tasan päättyy.
Muistan kun aloin itkemään moton menettäessä kätensä. Onneksi saivat laitettua sille sen pyssykäden ja pääsi taas pyörän selkään.Tässähän on allekirjoitusainesta, jos tulee uudelle tarvetta.