EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 402 193
  • 6 438

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
8000 Karhu puhu ottelun alussa, itse kaupungissa sitten reippaasti siihen päälle.
Eli sellaiset 2,5% koko Islannin väkiluvusta.

Samalla Nani maalaa, prkl.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Se on lopun alkua. Portugalin liian kova miehistö antaa Islantille vielä kovaa kyytiä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Voi voi, ei taida ylläriä tulla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä ihmisillä tökkii tässä selostajassa? Musta kivan persoonallinen ja hyvin "värikkäästi" puhuu :)
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Facebookista luin, että kaupungissa olisi 40 000 islantilaista eli 15 prosenttia väestä.
Samaan tuli itekin törmättyä, käsittämätön luku.
 
8000 Karhu puhu ottelun alussa, itse kaupungissa sitten reippaasti siihen päälle.
Eli sellaiset 2,5% koko Islannin väkiluvusta.

Facebookista luin, että kaupungissa olisi 40 000 islantilaista eli 15 prosenttia väestä.

Vähän ihmetyttää, että jos kaupungissa on 30 000 islantilaista ilman matsilippua, miksi tähän peliin olisi ollut viime päivinä jatkuvasti lippuja saatavilla UEFAn lippuportaalissa, jota olen päivittäin useaan kertaan tsekkaillut. Luulisi, että olisivat ostaneet nopeammin ne liput pois kuleksimasta. Vai olivatkohan nuo liput sellaisia, että niitä ei olisi osallistujamaiden kansalaisille edes myyty.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tää Nani kuoli jo toisen kerran.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Lagerbäckin on keksittävä jotain tauolla, vähän rohkeammin pitäisi Islannin uskaltaa pelata pallolla. No Lars on velho joten 1-0 ei ole mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös