No nyt hajoaa Puman paitojen lisäksi jo Adidaksen pallokin.Ja taas paita paskana. Mitä siellä oikein tapahtuu?
Ei Daslerin veljesten puulaakien laatu vakuuta tänään.
No nyt hajoaa Puman paitojen lisäksi jo Adidaksen pallokin.Ja taas paita paskana. Mitä siellä oikein tapahtuu?
No nyt hajoaa Puman paitojen lisäksi jo Adidaksen pallokin.
Muistan ku mun umbroista tuli isovarvas läpi keskityksen jälkeenNo nyt hajoaa Puman paitojen lisäksi jo Adidaksen pallokin.
Ei Daslerin veljesten puulaakien laatu vakuuta tänään.
Missä Inka Korhonen?
Niin on."Nyt" on suhteellinen käsite.
Tossa haarovälissä.
Lainaatko muille?
Tiedätkö missä se hyvän maun raja Inkan kanssa menee?Nyt ylitit rajan.
Ihan normaalia, kuulemma Ronaldokin on homo.Payelta kevyt läpsäytys päävalmentajan pepulle, ja sitten kentälle. Milloin kiekkomiehet avautuvat kuoristaan?
En tiedä, haluaisin kyllä ottaa selvää. Tai ehkä sillä ei ole rajoja. Ainakaan minun kermaisissa päiväunissa ei ole.Tiedätkö missä se hyvän maun raja Inkan kanssa menee?
Ystäväni, voin kertoa, se menee välilihassa. Myös ilman kermaa.En tiedä, haluaisin kyllä ottaa selvää. Tai ehkä sillä ei ole rajoja. Ainakaan minun kermaisissa päiväunissa ei ole.
Inka on ruudussa vaan pari viikkoa vuodesta niin ehkä se on merkki siitä että lukee näitä ketjuja. Pysyttelee piilossa kaikilta pervoilta. Enkä tarkoita itseäni.Ois hienoo jos Inka lukisi tätä(kin) ketjua. Inkan liveseuranta -ketju olis kans hieno.
Mutta milloin nähdään se päivä, kun joku Atte Ohtamaa kurottaa puolihuolimattomasti vaihtopenkiltä takavasemmalle, sipaisee kevyesti kämmenellä Jukka Jalosen pakaraa ja lähtee tästä veljellisyydestä voimaantuneena kentälle taistelemaan joukkueen, tai jopa koko maan kunniasta.Ihan normaalia, kuulemma Ronaldokin on homo.