Kristiina voittaa vielä kisojen maalipörssin ja neiti Pauliina Poppanen tukehtuu kyyneleisiinsä.
Tonnin veto?
Kristiina voittaa vielä kisojen maalipörssin ja neiti Pauliina Poppanen tukehtuu kyyneleisiinsä.
Lienee aika lyhyt video verrattuna rollen vastaavaan
Ei löydy. Ainoastaan Janne Niinimaasta ja nyt Ronaldosta.Eiköhän niitä löydy jokaisesta huippupelaajasta jo Youtubesta.
Ei löydy. Ainoastaan Janne Niinimaasta ja nyt Ronaldosta.
Se oli tonnin seteli.
Kamoon. Vaikka mä tyhmä olenkin, niin en mä sentään noin tyhmä ole.Sopii.
Joo ja Valderramalla oli niin hieno tukka että sitäkään ei lasketa.Ai niin joo sori. Ja Valderramasta.
Oli puhe huippupelaajista.Ei löydy. Ainoastaan Janne Niinimaasta ja nyt Ronaldosta.
Janne Niinimaa lopetti uransa sen takia koska NHL oli liian huono sarja hänelle.Oli puhe huippupelaajista.
Ei varmaan tiedä yle mitä tuli tehtyä. Tappouhkauksilta tuskin vältytään.
Mulla on sellanen tunne että tuo video oli VilleLeinon tekemä.Ei varmaan tiedä yle mitä tuli tehtyä. Tappouhkauksilta tuskin vältytään.
Ronaldon vika sekin. Sori, mutta toi klippi tuntui kohtuuttomalta. Kaveri ei oo ees pelannut huonosti.
Mulla on sellanen tunne että tuo video oli VilleLeinon tekemä.
Siinä missä Jamie Vardy on sanonut välttelevänsä punttisalitreeniä pitääkseen nopeutensa ja liikkuvuutensa ja näyttääkin just siltä, Shaqiri näyttäisi joskus nostelleen rautaa tavalla jos toisellakin.Shaqiri näyttää tuolla kentällä kuin joltain koomiselta dwarfilta.
Katsoisin minäkin jos tuollaisen olisin tehnyt.Tirsk. Aika hyvä. Ainakin ko. henkilö katsoo videota uudelleen ja uudelleen itseään hivellen.