Noni, siitä se sitten lähtee. Onks tää nyt sellainen itsetutkiskelun paikka?Itsehän tapaan tehdä niin aina kun mujjja sanoo että "Ei helevetti sun kanssas taas. Mensit joskus vähän ittees."
Challenge accepted, bitch.
Noni, siitä se sitten lähtee. Onks tää nyt sellainen itsetutkiskelun paikka?Itsehän tapaan tehdä niin aina kun mujjja sanoo että "Ei helevetti sun kanssas taas. Mensit joskus vähän ittees."
Nyt pääsi spontaani reps. Mut ei siinä mitään, onneks olkoon. Paljonko rinsessalla oli sitä ikää?
Kävin naiskentelemassa vähän iäkkäämpää naishenkilöä. Kesken yhdynnän/rakastelun tämä rouva alkaa huutamaan "vähänkö tekköö nasulia" kurkku suorana. Ensi kerran myös oma "Jonsored" teki tenän ja terä ajettu kiveen. Savu vaan nousi mutta mitään ei tapahtunut.
Ei toki häneltä mitään pois mutta hiukan oli häiritsevää.
Omalla kohdalla nuo tarunhohtoiset milfferot käyvät aika-ajoin mielessä.
Nyt edellinen tässä kesällä, ja voi luoja kun pelotti. 46 vuotias neitokainen kirjaimellisesti nuoli naamaani. Tähän kun en lähtenyt mukaan, niin en kuullema pitänyt pussailusta. Lähinnä tuo tuntui siltä, kuin kaverin bulldogin nuollessa naamaani. No ei tässä mitään, neitokainen ryskäsi siihen malliin, että välillä pelkäsin sänkyni, milloin vehkeeni ja lopulta sängyn viereisen gyproc-seinän kestävyyttä.
Uhkasi tulla kallis keikka.
Onhan niissä oma viehätyksensä. Tämä minun leidi alkoi pienen lepotauon jälkeen ottamaan siihen malliin poskeen että tuntu siltä kuin Cicciolinaa ei olisi olemassakaan.
Tämä on osalla tosi. Toissamilffi oli omalla kohdalla tällainen, erittäin kykeneväinen ja oli ikäisekseen jopa erittäin hyvännäköinen. Sääli, että hänen kanssaan homma kaatui liialliseen omistushaluisuuteen hänen puoleltaan. Hän oli lisäksi nainen, jonka omien aikataulujen takia peruuntuneiden tapaamisten peruutus oli lopulta minun vikani. Noh, eikai kukan Cicciolinaa sinkuksi päästä jos muut asiat olisi kunnossa.
No mistäpä muusta?vitustako näitä tietää.
Itse tykkään mutta jos miinuksia haetaan niin ronttonen haisee kyllä pahemmalle. Liekkö pyyhkivät tai pesevät harvemmin vitustako näitä tietää.
Itse tykkään mutta jos miinuksia haetaan niin ronttonen haisee kyllä pahemmalle. Liekkö pyyhkivät tai pesevät harvemmin vitustako näitä tietää.
Siis mitä vittua täälä tapahtuu...? Jätkät harrastaa jotain rinkiveljien yhteisiä kassialmoja...?Sama havainto on täällä. Kyllä sitä eritavalla nauttii parikumppisen tusanderin mauskuttamisesta kuin tuollaisen eltaantuneen.
Siis mitä vittua täälä tapahtuu...? Jätkät harrastaa jotain rinkiveljien yhteisiä kassialmoja...?
Kaikella on parasta ennen-päivä. As simple as that.Sekin saattaa olla. Tosin nyt tältä vuodelta on kokemusta niin 19 vuotiaasta untuvikosta kuin 46 vuotiaasta harkasta. Nämä kokemukset tukee omia aijempia käsityksiä siitä, että kyllä se vanhempi vain maistuu kalkkeutuneemmalle.
Itseensä tuleminen on muuten hankalaa.Itsehän tapaan tehdä niin aina kun mujjja sanoo että "Ei helevetti sun kanssas taas. Mensit joskus vähän ittees."