Elämäni ensimmäistä kertaa...

  • 6 908
  • 66
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@pettter peukutti mun viestin! Milläköhän saisin vielä @FASlapsi lta peukun? (huom. ei perseeseen)
Musta on jotenkin niin sympaattisen liikuttavaa että täälä meitin Jatkiksessa pitää viestissä erikseen selventää ettei tarkota anaalisormetusta kun mainitsee peukutuksen. Tää on niin my kind of place.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ha! Ihan lähiaikoina muuten joku heitti jotain kommenttia modeista ja moderaattoreilta tuli tykkäys.
Ainakin @Turha Kaukalo sai tykkäyksen kun kertoi vissiin modeille että he ovat ajastaan jäljessä.

 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ainakin @Turha Kaukalo sai tykkäyksen kun kertoi vissiin modeille että he ovat ajastaan jäljessä.


Tämä olikin näppärä heitto. Ilmeisesti siellä on perseilty modejen puolelta. Tuu nyt @Turha Kaukalo ite selvittämään tämä varaluistin keissi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Musta on jotenkin niin sympaattisen liikuttavaa että täälä meitin Jatkiksessa pitää viestissä erikseen selventää ettei tarkota anaalisormetusta kun mainitsee peukutuksen. Tää on niin my kind of place.

I KNOW BABY I KNOW!

Nyt on sitten hyvä hetki googlata perseveraatio, ystäväni Pentti Otto Koskisen jatkuva taideteos.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä olikin näppärä heitto. Ilmeisesti siellä on perseilty modejen puolelta. Tuu nyt @Turha Kaukalo ite selvittämään tämä varaluistin keissi.

No vittu joo, siellä kato luki 7.9. eikä 7.10. ja heti pääsin ilkkumaan että mitä huumeita ja miten paljon on taas vedelty. En saanut edes rikipistettä vaan – tykkäyksen. En kerro mitä sitten tein, tietänette sen kertomattakin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
I KNOW BABY I KNOW!

Nyt on sitten hyvä hetki googlata perseveraatio, ystäväni Pentti Otto Koskisen jatkuva taideteos.
Onks linkkii heittää? Missä Pentin vois nähä livenä perseveroimassa?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen osallistumassa torstaina elämäni ensimmäistä kertaa Hämeenkadun Approon. En kylläkään haalarisekoiluun keskustassa, vaan menossa Sini Yaseminin keikalle Tampereen Panoramaan. Mutta Appro-lipun ostin, jotta pääsen sisään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En kylläkään haalarisekoiluun keskustassa, vaan menossa Sini Yaseminin keikalle Tampereen Panoramaan.
Voi hyvänen aika hyvä palstatoveri, olen jo pitemmän aikaa ollut todella huolissani tosta sun musiikkimausta. Nyt olis korkee aika jo tehdä asialle jotain. Kirjoitteleeko sielä muuten palstaveli vai sisko...?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voi hyvänen aika hyvä palstatoveri, olen jo pitemmän aikaa ollut todella huolissani tosta sun musiikkimausta. Nyt olis korkee aika jo tehdä asialle jotain. Kirjoitteleeko sielä muuten palstaveli vai sisko...?
No höh, sekoitatkohan Sini Yaseminin nyt johonkin toiseen muusikkoon, parahin Johnny?

Mielestäni Sini Yasemin on ainutlaatuisen samaistuttava, aito, teeskentelemätön artisti, ja keikkansa poikkeuksellisen vaikuttavia ja koskettavia elämyksiä. Tjeu:


”Nimeä mut uudestaan (-albumi) on kaksi viimeisintä vuotta mun elämästä mahdutettuna kahteentoista kappaleeseen. Se on kasvutarina siitä pienestä minästä, josta ilojen, surujen sekä erilaisten myötä- ja vastoinkäymisten koulimana on tullut juuri se tyyppi, joka tässä tällä hetkellä seisoo. Se ääni ja sielu näiden biisien takana. Kuka se tyyppi on? Mä annan sun päättää”
- Sini Yasemin
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt mulla sitten oli FASlapsen peukku ilmeisesti persiissä. En kyllä edes huomannut, joten elämäni ensimmäisestä kerrasta peukalo perseessä ei ole mitään kerrottavaa. Kostoksi peukutin takaisin kaksi kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ne yleensä otetaan nopeasti videopalveluista pois "sopimattomina".
Tää maailma on niin epäoikeudenmukanen. Sitten kummiskin jotkut hipit saavat linkata vapaasti kaikenmaailman Sini Yasemin videoita.

Mutta tokihan sun kovalevyllä on Penan videoita? Kansiossa joka on nimetty uteliaitten puijaamiseksi nimellä "Pasiansseja"?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Musta on jotenkin niin sympaattisen liikuttavaa että täälä meitin Jatkiksessa pitää viestissä erikseen selventää ettei tarkota anaalisormetusta kun mainitsee peukutuksen. Tää on niin my kind of place.
Eikä sitä lasketa peukutukseksi jos ei eturauhaseen ylety.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kävin naiskentelemassa vähän iäkkäämpää naishenkilöä. Kesken yhdynnän/rakastelun tämä rouva alkaa huutamaan "vähänkö tekköö nasulia" kurkku suorana. Ensi kerran myös oma "Jonsored" teki tenän ja terä ajettu kiveen. Savu vaan nousi mutta mitään ei tapahtunut.

Ei toki häneltä mitään pois mutta hiukan oli häiritsevää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävin naiskentelemassa vähän iäkkäämpää naishenkilöä. Kesken yhdynnän/rakastelun tämä rouva alkaa huutamaan "vähänkö tekköö nasulia" kurkku suorana. Ensi kerran myös oma "Jonsored" teki tenän ja terä ajettu kiveen. Savu vaan nousi mutta mitään ei tapahtunut.

Ei toki häneltä mitään pois mutta hiukan oli häiritsevää.
Nyt pääsi spontaani reps. Mut ei siinä mitään, onneks olkoon. Paljonko rinsessalla oli sitä ikää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös