Elämäni ensimmäistä kertaa...

  • 6 900
  • 66

Jeffrey

Jäsen
Kävin naiskentelemassa vähän iäkkäämpää naishenkilöä. Kesken yhdynnän/rakastelun tämä rouva alkaa huutamaan "vähänkö tekköö nasulia" kurkku suorana. Ensi kerran myös oma "Jonsored" teki tenän ja terä ajettu kiveen. Savu vaan nousi mutta mitään ei tapahtunut.

Ei toki häneltä mitään pois mutta hiukan oli häiritsevää.

Omalla kohdalla nuo tarunhohtoiset milfferot käyvät aika-ajoin mielessä.

Nyt edellinen tässä kesällä, ja voi luoja kun pelotti. 46 vuotias neitokainen kirjaimellisesti nuoli naamaani. Tähän kun en lähtenyt mukaan, niin en kuullema pitänyt pussailusta. Lähinnä tuo tuntui siltä, kuin kaverin bulldogin nuollessa naamaani. No ei tässä mitään, neitokainen ryskäsi siihen malliin, että välillä pelkäsin sänkyni, milloin vehkeeni ja lopulta sängyn viereisen gyproc-seinän kestävyyttä.

Uhkasi tulla kallis keikka.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Omalla kohdalla nuo tarunhohtoiset milfferot käyvät aika-ajoin mielessä.

Nyt edellinen tässä kesällä, ja voi luoja kun pelotti. 46 vuotias neitokainen kirjaimellisesti nuoli naamaani. Tähän kun en lähtenyt mukaan, niin en kuullema pitänyt pussailusta. Lähinnä tuo tuntui siltä, kuin kaverin bulldogin nuollessa naamaani. No ei tässä mitään, neitokainen ryskäsi siihen malliin, että välillä pelkäsin sänkyni, milloin vehkeeni ja lopulta sängyn viereisen gyproc-seinän kestävyyttä.

Uhkasi tulla kallis keikka.

Onhan niissä oma viehätyksensä. Tämä minun leidi alkoi pienen lepotauon jälkeen ottamaan siihen malliin poskeen että tuntu siltä kuin Cicciolinaa ei olisi olemassakaan.

Pussailu ei napostele itseäkään ja tämä numeroiden vaihto. Voi sitä baarissa nähdä taas mutta ei mitään seukkailuja. Naidaan kun nähdään ja thats it.
 

Jeffrey

Jäsen
Onhan niissä oma viehätyksensä. Tämä minun leidi alkoi pienen lepotauon jälkeen ottamaan siihen malliin poskeen että tuntu siltä kuin Cicciolinaa ei olisi olemassakaan.

Tämä on osalla tosi. Toissamilffi oli omalla kohdalla tällainen, erittäin kykeneväinen ja oli ikäisekseen jopa erittäin hyvännäköinen. Sääli, että hänen kanssaan homma kaatui liialliseen omistushaluisuuteen hänen puoleltaan. Hän oli lisäksi nainen, jonka omien aikataulujen takia peruuntuneiden tapaamisten peruutus oli lopulta minun vikani. Noh, eikai kukan Cicciolinaa sinkuksi päästä jos muut asiat olisi kunnossa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tämä on osalla tosi. Toissamilffi oli omalla kohdalla tällainen, erittäin kykeneväinen ja oli ikäisekseen jopa erittäin hyvännäköinen. Sääli, että hänen kanssaan homma kaatui liialliseen omistushaluisuuteen hänen puoleltaan. Hän oli lisäksi nainen, jonka omien aikataulujen takia peruuntuneiden tapaamisten peruutus oli lopulta minun vikani. Noh, eikai kukan Cicciolinaa sinkuksi päästä jos muut asiat olisi kunnossa.

Hyvän näköinen oli myös tämä kyseinen leidi. Eronnut ja pettynyt ukkoonsa vaan. Itseäni sen enemmittä kehumatta aika moni "vanhempi" nainen on baarissa tullut lähestymään eikä siinä mitään.

Itse tykkään mutta jos miinuksia haetaan niin ronttonen haisee kyllä pahemmalle. Liekkö pyyhkivät tai pesevät harvemmin vitustako näitä tietää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
vitustako näitä tietää.
No mistäpä muusta?

Itsehän olen vannoutunut milfinisti. Naimisissa 12,5v vanhemman kanssa. Kelpo kyytiä on kyllä. Kyllähän sitä aina välillä teiniperseitä tulee tsiigailtua silti. Mikähän olis semmonen rinksu millä sais vaimon suastuun threesomeen jonkun teiniluttanan kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tähän keskusteluun täydellinen jatkumohan olisi tietysti se, että joku tulisi kertomaan kuinka sai juuri elämänsä ensimmäistä kertaa naiselta. Itse olen valitettavasti vielä pillunsaannin puuduttavassa (vai puutteellisessa eheheh) grillijonossa, joten katsotaan minun osaltani tätä aihetta tuonnempana. Stay tuned in.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse tykkään mutta jos miinuksia haetaan niin ronttonen haisee kyllä pahemmalle. Liekkö pyyhkivät tai pesevät harvemmin vitustako näitä tietää.
Sama havainto on täällä. Kyllä sitä eritavalla nauttii parikumppisen tusanderin mauskuttamisesta kuin tuollaisen eltaantuneen.
Siis mitä vittua täälä tapahtuu...? Jätkät harrastaa jotain rinkiveljien yhteisiä kassialmoja...?
 

Jeffrey

Jäsen
Siis mitä vittua täälä tapahtuu...? Jätkät harrastaa jotain rinkiveljien yhteisiä kassialmoja...?

Sekin saattaa olla. Tosin nyt tältä vuodelta on kokemusta niin 19 vuotiaasta untuvikosta kuin 46 vuotiaasta harkasta. Nämä kokemukset tukee omia aijempia käsityksiä siitä, että kyllä se vanhempi vain maistuu kalkkeutuneemmalle.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ja ne ketsuppikelit. Ai ettien että. Niillä kun pääsee soutamaan niin huopaaja unohtuu samantien.

Toki tämä oli täysi vahinko ja kertomattomuutta vastapelurilta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Sekin saattaa olla. Tosin nyt tältä vuodelta on kokemusta niin 19 vuotiaasta untuvikosta kuin 46 vuotiaasta harkasta. Nämä kokemukset tukee omia aijempia käsityksiä siitä, että kyllä se vanhempi vain maistuu kalkkeutuneemmalle.
Kaikella on parasta ennen-päivä. As simple as that.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä joulukuussa tapahtui kaksi asiaa joita en ennen ollut tehnyt. Joulukuun alussa tein ensimmäistä kertaa koskaan itse alusta asti pasteijoita. Tein siis itse taikinankin ja jauhelihasta sinne väliin täytteen. Pasteijat onnistuivat hyvin.

Ja nythän sitten vietin joulun ensimmäistä kertaa jossain muualla kuin lapsuuden kodissani Hämeenlinnan naapurikunnassa ja vietin ensimmäistä kertaa joulun täysin yksin.

No, ei se yksinäinenkään joulu nyt ainakaan minulle niin kamala ollut kuin mitä olen kuullut siitä puhuttavankin. Ainahan sitä on sanottu että jouluna kukaan ei saisi olla yksin. Minä viihdyin lopulta hyvin yksinkin ja sain joulun tunnelmaakin luotua ihan riittävästi.

Ja olipas muuten ensimmäinen jouluaatto koskaan kun en avannut jouluaattona lahjapaketteja. Mutta ei sekään niin pahalta tuntunut. Enemmän kirpaisivat se että ei aattona päässytkään puulämmitteiseen joulusaunaan ja ei ollut jouluna niitä rakkaita siinä ympärillä. Eivät ne lahjat siis minulle enää niin paljoa merkitse vaikka joulua kovasti fanitankin.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Ajoin moottorikelkalla. Vanha, raskas ja jäykkä retrokelkka, en jaksanut kauaa kurvailla. Vähän kuin vanhemman ukon kanssa olisi yrittänyt naida paitsi että niissä ei kyllä ole enää muuta jäykkää kuin asenne (lempeä provo viitaten ylempään rönttöskeskusteluun). *kisskiss*
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Elämäni ensimmäistä kertaa ostin äsken pääsylipun autoilutapahtumaan. En toisaalta olisi uskonut tällaistakin päivää näkeväni vaikka olenkin viime vuosina vähän enemmän kiinnostunut myös autoista ja moottoriurheilusta.

No, ei tämä nyt mikään ihan tavallinen autotapahtuma ole mihin lipun ostin. Vaan täällä on esillä stunttiautoja ja tehdään stunttitemppuja sekä näitä monster truckeja. Kaikkea sellaista täällä tapahtumassa on lupa nähdä. Tällaiset ovat pitkään jo minua kiehtoneet kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös