Elämän pieniä asioita, missä olet hyvä

• 10 324
  • 96

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Osaan naksutella kielelläni TODELLA äänekkäästi. (kieli kitalakea vasten ja kieli muodostaa kupin, sitten NAKS!!)

Olen myös erittäin taitava kahden asian yhtäaikaisessa tupeloinnissa.

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osaan kusta todella tarkasti pönttöön ilman että montakaan pisaraa menee ohi. Tämä vaatii kuitenkin erittäin tiukkaa keskittymistä, jos keskittyminen herpaantuu, tahtoo virtsasuihku karata etenkin vieraspaikoissa lattialle ja seinälle. Tosimieshän
ei istu ikinä pöntölle vaan lorottelee mahdollisimman kovaäänisesti.

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Minä puolestani olen erinomainen valehtelija. En jää valheista kiinni oikeastaan koskaan. Tämä taito on todella hyödyllinen ja käytän sitä lähes päivittäin.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Hamilton
Osaan kusta todella tarkasti pönttöön ilman että montakaan pisaraa menee ohi.

Elämäni mies! Mennäänkö naimisiin?

Olen hyvä ottamaan ilon irti elämän pienistä asioista. Tulikohan jo yllä todistettua;)

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Svitek
Minä puolestani olen erinomainen valehtelija. En jää valheista kiinni oikeastaan koskaan. Tämä taito on todella hyödyllinen ja käytän sitä lähes päivittäin.

Huomattiin play offs sarjassa HPK-Lukko tänä keväänä, eli olen todistajasi. Heh!

Dino Koff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kaiser Soze
- Osaa Kupruilevan Elefantin ja Mr Tampaxin sanat ulkoa.

WAU! Perustetaan duo!!!

Dinon bravuuri on ollut jo vuosikausia tempaista Ku-kupruileva Elefantti. Sanat on ilmeisesti tatuoitu selkäytimeeni, koska biisi menee takeltelematta alusta loppuun koomassa kuin koomassa. Olen jopa saanut encorenkin, muistaakseni Rukalla Tellun jonossa!

Kaiser, torilla tavataan!

Dino

Osaan käsittämättömästi lausua täydellisesti suomea amerikkalaisittain.

Osaan kirjoittaa(puhua) täydellisen verbaalia paskaa jos vain huvittaa.

Minulla on käsittämättömän hyvä valokuvamuisti.

Osaan nakata lättyjä, ja rystylättyjä. (Raipekin olisi kateellinen)

Osaan erkata mailani koko lavan n.10 sekunnissa että se käyttövalmiina(teippi myös katkaistu).

Osaan säveltää.

Osaan rummuttaa musiikin tahdissa.

Luen todella nopeasti.

Osaa lausua kirjoituksessa kaikki lyhenteen etc.jne.mm.esim. ja muut alkuperäisessä muodossa.

Osaan vastata lähes kaikkiin Heikoin Lenkki kysymyksiin oikein.

Osaan soittaa Kitaraa, Rumpuja, Bassoa, Bongoja, Helistintä, Kapuloita, Nokkahuilua, Pianoa jotenkuten ja olen peruskoulussa.

Olen hyvä älypelaaja. (summasen termein)

Osaan lukea peliä.

Osaan kirjoittaa helvetin pitkiä tekstejä aiheesta mikä minua kiinnostaa.

Osaan pelata hyvinkin lyhyellä mailalla. (style Forberg)

Muistan Jari Viuhkolan, Timo Pärssisen ja Brett Harkinsin pisteet viimekaudelta. Ja Dany Heatlyn, Ville Peltosen, Olli Jokisen, Tomi Kallion, Janne Niinimaan, Kimmo Rintasen, Rickh. Parkin, Dick Tärnströmin sekä Peter Forsbergin pisteet mm-kisoista yhdellä vilkaisulla.

Osaan kirjoittaa hyviä runoja. (paska taito)

Tiedän paperikoneen osat ulkoa.

Osaan käyttää helvetin isoa nosturia ja vielä hyvin.

Osaan ajaa trukilla ja purkaa lastia.

Osaan kätellä ja katsoa silmiin samaan aikaan.

Osaa päästää agentteja todella huomaamattomasti ja lavastaa jonkun syylliseksi.

Olen hyvä sysäämään vastuun muille.

Osaan purkaa kiekon omasta päästä niin että se on ilmassa ainakin 4-5sek.

Osaan kaiken paskan kokeeseen vaikka en edes kuuntele tunnilla. Ja harvoin luen.

Osaan näytellä teatterissa.

Olen hyvä kaivamaan varpaiden väliä.

Olen hyvä pomputtelemaan kiekolla.

Osaan Mike Leggin myös rystyllä.

Vain minä saan tyhjästä maalista ohi ja mitä vaikemmasta paikasta maalin.

Osaan kusta TODELLA pitkälle.

Osaan haastaa riita oikein hyvin.

Saan myös kainaloni haisemaan erittäin pahalle.

Osaan pyöräillä todella nopeasti vanhalla Vaeltajallani

Tiedän mikä Vaeltaja on Ruotsiksi.

Tiedän mistä John F. Kennedy murhattiin.

Tiedän NL:n NEP- jutun mistä sanoista se muodostuu. Sekä DDR ja BRD, HPK, HIFK, sekä TPS kuuluvat samaan kategoriaan(ja muutama muu).

Ja nyt lähden nukkumaan, ja siinä olen myös hyvä.

Saunomisiin.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onko palstale tullut uusia monitaitajia parissa vuodessa? Omaan, melko vaatimattomaan, edelliseen viestiini lisäisin kaksi hyvin oleellista pientä taitoa. Ensinnäkin saan oikean käteni peukalon taipumaan ylimmästä nivelestään 90 asteen kulmaan taaksepäin. Toisekseen venyn spagaatiin molemmille puolille ja spiraalista/venäläisestä spagaatista tjsp. ei jää kuin kymmenisen senttiä vajaaksi. Notkeus on toki ihan kohtalaisen hyödyllinen kyky, mutta ei ole käytössä tuossa muodossaan kuitenkaan aivan joka päivä. Lisäksi osaan liikutella sieraimiani muun naamataulun juurikaan liikkumatta.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ma naen ihan saatanan hyvin ja pirun kauas. Silla on valilla hyva shokeerata ihmisia.

Niin etta olkaahan liikkumati siella takana!!!

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ruuanlaitossa. Tykkään häärätä kyökissä ja näyttää tuo nuorempi versiokin löytäneen filosofian: Naiset ulos keittiöstä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Siedän korkeaa ilmanalaa tosi hyvin. Eli kun muut kärvistelevät jo vuoristotaudissa, niin meikätyttö vaan porskuttaa.

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Yletyn työntämään kieleni oikeanpuoleiseen sieraimeeni. En nyt sentään selkeästi sisälle asti, mutta siihen hollille kuitenkin.

Nimim. Gene Simmons

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Siedän hyvin kylmää, ts. siinä missä muut hytisevät kylmissään on minulla keskimäärin mukava olla.
Yo. ominaisuuden varjopuolena on sitten tuo hikoileminen, ei tarvitse tehdä juuri mitään kun on jo pää märkä..
nimim. Kuumakalle

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
H-katsomo kirjoitti:
Yletyn työntämään kieleni oikeanpuoleiseen sieraimeeni. En nyt sentään selkeästi sisälle asti, mutta siihen hollille kuitenkin.

Nimim. Gene Simmons

Oletko pitkäkielinen vai isonenäinen?

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Olen helvetin hyvä

-jättämään asioiden hoitamisen viimehetkeen
-välttämään vastuuta
-keräämään ongelmia
-laiskottelemaan

Että tältä pohjalta..

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Olen luonnonlahjakkuus:

- keräämään itselleni liika töitä ja sekaantumaan liian moneen asiaan yhtäaikaa

- rummuttamaan jaloillani kaikenlaisia rytmikuvioita. Toisaalta olen tehnyt tätä koko ikäni, joten en tiedä onko kyseessä sittenkään luonnonlahjakkuudesta vaiko armottoman kovasta - ja pitkäkestoisesta- harjoittelusta.

- Pärjään, jatkuvasti, erittäin vähillä yöunilla, enkä silti koe että minulla olisi univaikeuksia ja/tai normaalista poikkeavaa väsymystä. Kun laiskottelen, nukun 7 tunnin yöunet, joka onkin ehdoton maksimi, mitä edes pystyn nukkumaan kerralla. Päiväunia en ole nukkunut koskaan? Joidenkin kaverien unentarve tuntuu lähes uskomattoman suurelta. Mitä he ehtivät edes tekemään elämänsä aikana...

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Olen ehkä maailman paras tekemään positiivisen ensivaikutelman vastakkaiseen sukupuoleen. Sen perinteisen pesänsaannin lisäksi tästä on apua mm. koulussa opettajien kanssa, kun on muutaman ekan tunnin fiksu, filmaattinen ja muutenkin hurmaava, saa sählätä ilman moitteita huomattavasti enemmän kuin sellaiset jotka häseltävät alusta lähtien. Tuosta olen oikeasti ylpeä, ja osaan käyttää sitä hyväkseni aika mainiosti. Lähinnä se johtunee siitä, että ulosantinit ja yleinen tietotasoni on jonkinverran keskivertoa meikäläisen ikäistä jannua tahi jannutarta korkeammalla, joten iän karttuessa tämä taito saattaa hieman menettää tehoaan, kun iän myötä vastapuolen odotukset käyttäytymisen ja älykkyyden suhteen nousevat.

Lisäksi osaan tärisyttää silmiäni kummallisen näköisesti. Tiedän lisäkseni vain yhden ihmisen, jolla on samainen taito, ja se (hän) on muutenkin aika erikoinen kaveri.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Prof. Puck kirjoitti:
Pärjään, jatkuvasti, erittäin vähillä yöunilla, enkä silti koe että minulla olisi univaikeuksia ja/tai normaalista poikkeavaa väsymystä.

Sama juttu, mulle riittää kuusi - seitsemän tuntia. Nukahdan yleensä puolenyön jälkeen ja heräilen puoli seiskalta. Viikonloppuisinkin, kun tulee valvottua pidempään nukun harvoin kasia pidempään.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Prof. Puck ja Alamummo - luontaisia vanhempia!

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
sampio kirjoitti:
Prof. Puck ja Alamummo - luontaisia vanhempia!

Eikä ole edes lapsia - siis minulla ainakaan. Professorista en tiedä.

Eikä tätä tahtia varmasti tulekaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy