Viestin lähetti Johto
Minulla on loistava numeromuisti, muistan syntymäpäivät, puhelinnumerot ja muut erilaiset numeroyhdistelmät todella helposti.
Meitä on näköjään enemmänkin.Mulla on ihan sama homma.
Muisti pelaa,ainakin vielä.
Viestin lähetti Johto
Minulla on loistava numeromuisti, muistan syntymäpäivät, puhelinnumerot ja muut erilaiset numeroyhdistelmät todella helposti.
Emmää usko, että kukaan mies voisi katsella balettia piereskelemättä:)Viestin lähetti Predator
Olen nainen? Jaa, no sitten olen vaimoni kanssa lesboillessa tehnyt kaksi lasta.
No juu - saiskos tuon sinun porkkanakakun reseptin?
Viestin lähetti #77
Meitä on näköjään enemmänkin.Mulla on ihan sama homma.
Muisti pelaa,ainakin vielä.
Viestin lähetti Johto
Se mikä tässä on vielä ainakin omalta kantiltani hauskaa niin omaan sitten taas vastaavasti todella huonon nimimuistin. Siinä missä numerot tulevat mieleen todella helposti niin tuttujenkin tyyppien nimet saattavat unohtua useaan otteeseen. Viime viikkoina olen saanut lukuisia uusia työtovereita, joita olen tavannut miltei päivittäin, mutta en siitäkään huolimatta saa mieleeni heidän kaikkien nimiä. Muistan sensijaan esim. heidän autojensa rekisterinumeroita vaikka olen nähnyt ne vain 1-2 kertaa.
Ja Cats -musikaalin myöskin, tuli just mieleen. Osaan myös soittaa pianolla suurimman osan ko. musikaalin piiseistä.Viestin lähetti Pikku Myy
Osaan myös Nalle Puh -näytelmän kaikki vuorosanat ulkoa.
Viestin lähetti Hielo
Kaikissa tähän asti mainituissa asioissa olen vähintään surkea. Joskus aikoinani minulla oli kuitenkin erittäin vahva taito yhdistää nimiä ja henkilöitä. Nykyään naapurinkin nimen muistaminen vaatii välillä ponnisteluja. Myös kaiken maailman tilastot taltioituivat päähän kovalla tarkkuudella. Mennyttä sekin.
Viestin lähetti Milhouse Nixon
Lisäksi opettelin pari sataa ensimmäistä piin likiarvon desimaalia kymmenen vuotta sitten ja yhä osaan sata ulkomuistista.
Viestin lähetti Pikku Myy
handlaan sosiaalipedagogiikan paremmin kuin kukaan muu tällä palstalla.
Viestin lähetti Pikku Myy
Ja ketjuun liittyen: - Tiedän ihan pirun paljon musikaaleista ja euroviisuista