Mun pitää nostella omaa häntääni, kun kukaan muu ei sitä tee. Koko ajan sanoin että kiekko on maalissa ja kerroin vielä koska se sinne menee ja muuta. Sitten on näitä ihmisiä, jotka on valmiita lyömään talonsa, äitinsä ja suosikkikalsarinsa vetoa siitä, että kiekko ei ikinä ollut lähelläkään. Parhaat taisivat sanoa, että puolikin metriä erotti kiekon ja maaliviivan. Jotkut väittivät nähneensä kiekon olevan Bäckströmin selän alla, kun tilanne oli ohi.
Ei siinä mitään, virheitähän sattuu välillä kaikille. Se mulla vaan tässä on sanottavana, että näiden ihmisten kanssa sitten pitäisi väitellä, vaikka mää oon aina oikeassa! Koskahan ihmiset oppii sen? Ei vaan, kerran olin väärässä. Se oli sillon joskus viime keväänä, kesänä, syksynä ja talvena, kun en uskonut Tapparan pystyvän voittamaan mestaruutta. Mun mielestäni on helvetin hienoa olla väärässä.
Niin ja sekin piti sanoa, että näiden ihmisten näkemystä pitäisi sitten vielä uskoa, kun ne sanovat, että Tappara kahvaa. Katselisitte sitä kiekkoa ja jättäisitte niiden kahvojen väkisin etsimisen vähemmälle, niin näkisitte monta maaliakin enemmän!
Älä näytä hymiöitä tässä viestissä.