Kyllähän se Baxter siellä vaihtoaitiossa tänään oli. Valitettavasti.Eli piti olla, mutta ei ollutkaan ? Vai ?
Kyllä se siellä patsasteli. Valitettavasti.Eli piti olla, mutta ei ollutkaan ? Vai ?
Tämän ketjun voisi laittaa lukkoon, sillä ei Baxter mihinkään lähde!
-----
HIFK jäänee sijoille 7-10 jolloin ns. säälipleijarit kutsuu. Niistä ehkä selvitään voittajana, mutta sen jälkeen tulee noutaja. Vastaan tulee runkosarjan ykkönen tai kakkonen, Kärpät/Blues/Pelicans/Jokerit ja se tietää menoa hetimiten. Siinä ei tuuri eikä Jumala meitä auta.
Luulen, että esim. Pelicans olisi aika kakunpala.
Tämä ihan mielenkiinnosta: luuletko tosiaan, että pleijareissa - joissa peli tiivistyy entisestään ja valmentajan osaaminen korostuu - Baxterin HIFKillä olisi mitään saumoja Aravirran Pelicansia vastaan?
Tämä ihan mielenkiinnosta: luuletko tosiaan, että pleijareissa - joissa peli tiivistyy entisestään ja valmentajan osaaminen korostuu - Baxterin HIFKillä olisi mitään saumoja Aravirran Pelicansia vastaan?
Franz Krugerille
Aravirran valmennus vastaan meidän valmennus, ei voi verrata samana päivänä. Hyökkäysmateriaalissa ehkä pärjätään, mutta muussa ei.
Ei voi verrata ei, mutta jokainen tietää, että Aravirran valmennus on heikoimmillaan, kun pelataan ottelusta poikki sarjoja eikä pitkää runkosarjaa. Ara vaan yksinkertaisesti jäätyy, kun rutiinisuoritus - hyväkään sellainen - ei riitä. Pelicans on ilman muuta helpoin vastus play offseissa ja ilman muuta voitettavissa. Onko siitä sitten mitään hyötyä on kokonaan toinen asia.
Hyvä Isaksson: kaksi pientä kommenttia muutoin allekirjoitettavissa olevaan lainaukseenEi voi verrata ei, mutta jokainen tietää, että Aravirran valmennus on heikoimmillaan, kun pelataan ottelusta poikki sarjoja eikä pitkää runkosarjaa. Ara vaan yksinkertaisesti jäätyy, kun rutiinisuoritus - hyväkään sellainen - ei riitä. Pelicans on ilman muuta helpoin vastus play offseissa ja ilman muuta voitettavissa. Onko siitä sitten mitään hyötyä on kokonaan toinen asia.
Itse olen sitä mieltä, että IFK ei tällä hetkellä alisuorita ainakaan pahasti. IFK:n sijoitushan johtuu tuosta syksyn taaperruksesta. Nyt pelataan lähestulkoon pelaajamateriaalin edellyttämällä tasolla. Pahin puute on edelleen (ja ollut niin kauan kuin muistan) hyökkäyksiin lähdöissä. Varsinkin kovan paineen alla IFK:n avauspeliä ei ole, vaan kiekkoa räiskitään minne sattuu. Toinen puute on tietysti Paulin pelikirja- IFK:n peli on yksinkertaista, enkä ole nähnyt siinä hirveästi variaatioita.Baxterin HIFK alisuorittaa pelaajamateriaaliin nähden.
Itse olen sitä mieltä, että IFK ei tällä hetkellä alisuorita ainakaan pahasti.
Itse asetan valmentajalle 2 mittaria: Miten hyvin joukkue menestyy, ja miten viihdyttävää jääkiekkoa joukkue pelaa. Tuon jälkimmäisen suhteen voidaan sanoa, että syksyllä Baxterin lätkä oli täyttä tuubaa, kevätkaudella se näyttäisi olevan IFK:ta omimmillaan. Ensimmäisen kriteerin osalta IFK:n menestys mitataan pleijareissa. Tällä hetkellä todellakin ollaan sijalla 7, mutta IFK:n kuntokäyrä on ylöspäin. IFK:n pitäisi päästä kuuden sakkiin, että jonkinnäköiset jatkomahdollisuudet (siihen pronssiin) olsivat olemassa, ja ainakin itse uskon, että nykykunnossaan IFK siihen pääsee. Olemmeko kuudensia, viidensiä vai neljänsiä runkosarjan jälkeen, on mielestäni toisarvoista.Ei tietenkään "tällä hetkellä" alisuorita, pelaa sillä tasolla kuin olisi pitänyt pelata koko kauden ajan, Baxterin opeilla. HIFK on kuitenkin edelleen sarjassa sijalla 7, joka on keskinkertaisuutta.
Itse asetan valmentajalle 2 mittaria: Miten hyvin joukkue menestyy, ja miten viihdyttävää jääkiekkoa joukkue pelaa. Tuon jälkimmäisen suhteen voidaan sanoa, että syksyllä Baxterin lätkä oli täyttä tuubaa, kevätkaudella se näyttäisi olevan IFK:ta omimmillaan. Ensimmäisen kriteerin osalta IFK:n menestys mitataan pleijareissa.
Baxterin HIFK tarjosi syksyllä niin kehnoa viihdettä kausikorttikatsojalle, että nyt on pakko laittaa tiukat menestystavoitteet HIFK:lle loppukauden osalta. Jos Baxter haluaisi jatkosopimuksen HIFK:lta, niin minusta finaalipaikan jälkeen keväällä voimme palata asiaan, jos on tarvetta. Finaalipaikka tarkoittaisi myös paikkaa Champions liigassa ensi kaudella ja se olisi iso juttu.