punaiset_lasit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool
Itse jaoin aikoinaan postia Pentti Penttiselle. Siinä on ollut vanhemmilla mielikuvitusta etunimeä miettiessä...
Mummoni osti mökin aikanaan mieheltä nimeltä Olli Kuhta.
Yhden noin vuonna 1910 syntyneen miehen toinen nimi oli Oma ja kolmas Homo. Etunimi taisi olla suht tavallinen sillä se ei ole jäänyt mieleen.
Niilo Lappalaisen kirjassa "Valkeasaari murtuu" kerrotaan tositarinoita Kannaksen taisteluista kesällä -44. Mitalinkin saanut taistelija kirjassa on nimeltään Homo Sillanpää ja hän lieneekin se väestörekisterin nimipalvelun ainoa Homo-nimen omaava henkilö.
Kyllähän Tarzan Kuusela taitaa vieläkin pitää kärkisijaa näissä todella häiriintyneiden nimien keskuudessa.
Ai niin, eräs tyttö ketä tapailin, kertoi että hänellä on ystävä nimeltään Mercedes Pentti.. Mitä vanhempien päässä liikkunut?
Mercedeshän on naisen nimi.
Eräs automerkki on saanut nimensä nimenomaan jonkun tyttären nimen mukaan.
Onko hän ollut huoltajakin?Ellen nyt väärin muista tai tiedä niin jääkiekkomaajoukkueen entisen huoltajan HIFK-pakki Heikki Riihirannan entinen (oikea) sukunimi oli Toropainen!
Korjatkaa jos olen väärässä!
Matkapuhelinliittymän voi rekisteröidä kenen nimiin vain. Mustanaamioita löytyy aika paljon jne.kyllähän suomessa asuu myös muuan david hasselhoff. kaverit soitteli joskus aikoinaan faindiin ja kyselivät kyseisen herran numeroa. oli kuulemma pikkusen tätiä naurattanu kun oli selvinnyt että semmoinen henkilö ihan oikeasti asuu suomessa, muistaakseni turussa
Korjatkaa jos olen väärässä!
Musiikin harrastajana minua kiinnostaisi joskus tavata oikea Jethro Tölli. Tämä oli päivän paras josta kiitokset Leevi Sytkylle, oletko Leevi muuten viime aikoina harrastanut sielunvaellusta..?
Itävallan curlingjoukkueen (ex?)kapteeni Werner Wanker vähät välittäisi kuittailuista, vaikka kyseessä olisi itse Uuspaavalniemi.Italiassa pelaa lätkää kaveri nimeltä Andreas Wanker, onkohan saanut koskaan kuulla nimestään? Heh heh..
Eikös muuten Kimmo Kuhdan etunimi ole Olli ja on sen myöhemmin muuttanut, vai muistanenko aivan väärin? Kyllähän Tarzan Kuusela taitaa vieläkin pitää kärkisijaa näissä todella häiriintyneiden nimien keskuudessa.