Taisi sen kentässä joku jotain taklauksia jaella, mutta oliko se Saarinen, niin ihan vitun sama nämä hömppäturneet.Miten muuten Saarisen Jeppe pelas, sai ainaki yhen syöttöpongon?
Taisi sen kentässä joku jotain taklauksia jaella, mutta oliko se Saarinen, niin ihan vitun sama nämä hömppäturneet.Miten muuten Saarisen Jeppe pelas, sai ainaki yhen syöttöpongon?
On mielenkiintoista lukea Kärpät-fanien Tarkki puolustelua! T Tarkki oli tänään huonoin koskaan näkemäni Leijona-maalivahti! Yksittäisen helpon tai jopa 2-3 olen nähnyt, mutten koskaan viittä samassa pelissä. Siihen kun lisää ettei hän torjunut yhtään hyvää torjuntaa niin esitystä ei voi puolustella.
Näissä peleissä saa epäonnistua, ihan vitun sama nämä hömppäturneet.
Eivät nämä nuorille pelaajille mitään hömppäturneita ole. Ja mitä olen pelaajia jututtanut, niin varsin isänmaallista porukkaa tuntuu valtaosa olevan. Leijonapaita on kunnia-asia, josta on pikkupojasta asti haaveiltu.
Taitavat olla hömppää vain pienelle Jatkoajan kirjoittajajoukolle. Niin Osalalle kuin Saariselle on opettavaa kohdata joukkueita, joissa neloskentän hajaminuuttien tahkoajat ovat taitavampia ja vahvempia kuin suurin osa kotiliigamme tähdistä. Näissä peleissä ne todelliset kyvyt mitataan. Onko kotikulmien starasta kansainvälisen tason peluriksi?
Taitavat olla hömppää vain pienelle Jatkoajan kirjoittajajoukolle.
Tarkki kuitenkin tulee edelleenkin pelaamaan hyviäkin pelejä. Shedden sanoi haastattelussa aivan oikein (paitsi kehui pikkuisen liikaa) eli hyvä molari jolle sattui huono ilta. Loistavaksi en voi itse tarkkia kehua hyvällä tahdollakaan, mutta mahtaa olla keskimääräistä parempi molari kuitenkin.
Miten voi kasetti pettää noin pahasti, kuitenkin sm-liigan loppuotteluissakin torjuneelta maalivahdilta.
Onko Vireniuksenkin voittoprosentti maajoukkueessa 100%?
Ei ole. Maalivahdin arviontiin olennaisempi asia on torjuntaprosentti, joka oli Tarkilla 18/5 huikeat 72,22. Vireniuksen vastaava ei ole tiedossani. Vireniuksen saldoksi jäi 2 A-maaottelua, Tarkki pääsee kolmeen. Tässä mielessä Tarkki on parempi kuin Virenius.
Suomi-Ruotsi, sunnuntai-iltäpäivä.....ei ollenkaan paha. Loistavaa krapulalääkettä. Vielä kun Suomi nöyryyttäisi hurreja oikein kunnolla...
Näinhän se on. Olikos se Vehasen Petri, jonka debyytti miehissä oli samanlainen? Joku EHT-turnauksen kassarihan päästi myös Tsekkiä vastaan oikeastaan jokaisen mikä voi maaliin mennä, mutta kelpo suorittaja tuli silti. En muista varmaksi kuka se oli, mutta noin niin kuin pointtina.
Siis mitä? Minä en nähnyt yhtään mitään hyvää. Ehkä Vehasen muutama torjunta oli ainoa hyvä mitä minä näin.KJR_63 kirjoitti:
Suomen pelissä on paljon hyvää, vaikka peli on 0-2.
Suomen pelissä on paljon hyvää, vaikka peli on 0-2. Tästä tullaan rinnalle vielä.
Siis mitä? Minä en nähnyt yhtään mitään hyvää. Ehkä Vehasen muutama torjunta oli ainoa hyvä mitä minä näin.