EHT & EHC 2021–2022

  • 130 021
  • 1 678

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pesoselle ei maistu.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Kommentaattorina on kivempaa. Saa hekotella ja hörötellä.
No varmasti! Jos kuvittelisin itseni samaan tilanteeseen niin ei kyllä huvittaisi mikään stressaava ammattivalmentajan ura, kun on miljoonat taskussa. Tosin jostain ne fiilikset (jännityksen tunteet ym.) on haettava, mitä sai jääkiekosta. En sitten tiedä mistä Timonen hakee ne. Tai ehkä ei edes tarvitse niitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Filppula on kyllä vieläkin pelimies. 1000 NHL-ottelun kokemus näkyy. Tekee aina oikeita asioita jäällä.
 

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Sama. Tulee ainoastaan nostalgiset fiilikset, kun olin joku teini-ikäinen ja lauantaiaamuisin neloselta tuli aina joku tunnin mittainen viikon kiekkokautsaus. Henriksson sopii paremmin sinne Huomenta Suomeen, jossa oli/on.
Henriksson on fani, eikä toimittaja. Ei pysty alkuunkaan neutraalisti suhtautumaan Suomeen tai Suomen pelaajiin. Minä pidän Saarta hyvänä selostajana. Ymmärtää selostajaksi peliä hyvin, eikä päästä juuri lainkaan suustaan typeryyksiä. Samoin yksi toinen diskoveryn selostaja( jonka nimeä en muista) on todella hyvä. (parempi kuin nämä "nimekkäät" C moren selostajat)
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Henriksson on fani, eikä toimittaja. Ei pysty alkuunkaan neutraalisti suhtautumaan Suomeen tai Suomen pelaajiin. Minä pidän Saarta hyvänä selostajana. Ymmärtää selostajaksi peliä hyvin, eikä päästä juuri lainkaan suustaan typeryyksiä. Samoin yksi toinen diskoveryn selostaja( jonka nimeä en muista) on todella hyvä. (parempi kuin nämä "nimekkäät" C moren selostajat)

Nuutti Vihtilä on Jokereiden pelien pääselostaja Discoverylla, ja hyvin on selostanutkin!
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vai että Filppula pelaa uransa parasta kiekkoa? Eiköhän parhaat otteet nähty silloin, kun pelasi isossa roolissa Red Wings-paidassa maailman kovimmassa jääkiekkosarjassa.
Kukas tällaisia sammakoita päästelee suustaan? Tarkoitti varmaan jotain muuta. Eihän kukaan asioista tietävä voi olla tuota mieltä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Samoin yksi toinen diskoveryn selostaja( jonka nimeä en muista) on todella hyvä.
Taidat tarkoittaa Nuutti Vihtilää. Itse olin jo Olympialaisiin häntä nostamassa ykkösselostajaksi, mutta Saarikin menee.
 

JRuutu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo ei ehkä Unelmien Vävypoika enää ole parhaalla tasollaan, Hienon ja kotimaisittain aliarvostetun uran veti änärissä.
 

inkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotka Rankki ohutta yläpilveä
Suomi pelaa ilmeisesti hyvää kiekkoa, kun valitettavaa löytyy Osalasta ja studion kommentaattoreista...
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Suomi pelaa ilmeisesti hyvää kiekkoa, kun valitettavaa löytyy Osalasta ja studion kommentaattoreista...
Ei ole sidoksissa Suomen pelin tasoon :) Niistä valitetaan aina, jos aihetta on. Taisi olla U20-kisat, kun Osala oli kommentaattorina ihan täysi vitsi.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Vielä päästään ylivoimalle ottelun loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös